شماره ۱۱۷۳ | ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۵ تير
صفحه را ببند
خبر

دادستان کل کشور: پرداخت وجوه سپرده‌گذاران کاسپین تا سقف ۲۰‌میلیون تومان
خبرگزاری صداوسیما|  دادستان کل کشور گفت: براساس تعهد بانک مرکزی، وجوه سپرده‌گذاران کاسپین تا سقف ۲۰‌میلیون تومان پرداخت می‌شود. حجت‌الاسلام منتظری یادآور شد: ‌موسسه کاسپین، مجموعه‌ای از چند تعاونی بود که در این موسسه تجمیع شد. دادستان کل کشور اعلام کرد: کاسپین متعهد شد مطالبات مردم را به صورتی تأمین و پرداخت کند که در این زمینه کوتاهی‌ها و قصوری از طرف برخی افراد منجر به طرح شکایات مردم شده است. او در پاسخ به این سوال که با توجه به انتقادات سپرده‌گذاران کاسپین از بانک مرکزی که به تعهدات خود مبنی بر بازگرداندن وجوه سپرده، تاکنون عمل نکرده است، آیا نماینده ناظر دستگاه قضا در آن‌جا حضور دارد یا خیر؟ ‌گفت: سپرده‌گذاران در موسسه کاسپین مبالغی از یک‌میلیون تا میلیاردی سپرده گذاری کرده‌اند که قرار است مبالغ زیر یک‌میلیون تا سقف ۲۰‌میلیون تومان به سپرده گذاران پرداخت شود.
منتظری تصریح کرد: به‌عنوان نمونه فردی که یک‌میلیون تومان در این موسسه گذاشته تا سود بگیرد و حالا درگیر گرفتاری شده باید پولش را بگیرد چون تأمین یک تا دو سه‌میلیون آن‌قدر هم دشوار نیست. دادستان کل کشور درباره آخرین پیگیری‌ها در این زمینه افزود: قرار شده بانک مرکزی سپرده‌های تا سقف ۲۰‌میلیون تومان را بپردازد ضمن این‌که باید برای سپرده‌گذاری‌های بیش از این مبلغ تأمین اعتبار شود که به تدریج به سپرده‌گذاران پرداخت شود.

دادستان کرمانشاه خبر داد: شناسایی و پلمپ یک کارگاه تولید مشروبات الکلی دست‌ساز و تقلبی
دادستان کل کشور|  دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه از شناسایی یک کارگاه تولید و توزیع مشروبات الکلی تقلبی و دست ساز در کرمانشاه خبر داد. محمدحسین صادقی دادستان کرمانشاه گفت: درپی وصول گزارش‌هایی مبنی بر وجود یک کارگاه تولید و توزیع مشروبات الکلی تقلبی و دست‌ساز در یکی از محله‌های کرمانشاه و اطمینان از صحت و سقم گزارش‌ها، دستور قضائی و مجوز ورود پلیس به کارگاه صادر شد. او با اشاره به این‌که در هنگام ورود ماموران به این محل هیچ فردی در آن نبود افزود: با ورود به کارگاه مزبور تعداد 79 عدد بطری مشروبات الکلی دست‌ساز تقلبی با برند خارجی، تعداد 10 پاکت نیم لیتری مشروب، 60 لیتر مشروب الکلی دست‌ساز، 4000 بطری خالی، تعداد زیادی نشان از برندهای معروف جهت نصب بر روی بطری‌های مشروب و دو دستگاه پلمب مشروبات الکلی کشف و ضبط شد. به گفته دادستان کرمانشاه، پرونده قضایی در این خصوص تشکیل و دستور ویژه جهت شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان در دستورکار قرار دارد.

سخنگوی هیأت نظارت بر انتخابات شوراها: گزارش نهایی بررسی صحت انتخابات شوراها به لاریجانی ارایه می‌شود
تسنیم|  سخنگوی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها از ارایه گزارش نهایی بررسی صحت این دوره از انتخابات شوراها به رئیس مجلس خبر داد. فرهاد تجری با اشاره به آخرین اقدامات هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا، برای بررسی صحت انتخابات، گفت: گزارش‌های متعددی از هیأت‌های استانی و دیگر مراجع به هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات ارجاع شده که همه را بررسی کرده‌ایم. او ادامه داد: گزارش‌های متعدد از شکایات و پرونده‌هایی که به هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها واصل شده بود، طی هفته گذشته مورد بررسی قرار گرفت که گزارش نهایی آن تقدیم رئیس مجلس شده است. سخنگوی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها، تصریح کرد: گزارشی از چگونگی روند بررسی صلاحیت‌ها و نیز رسیدگی به شکایت‌ها به نمایندگان مجلس نیز ارایه می‌شود.

عملکرد شورایعالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان ارزیابی می‌شود
ایسنا|  پرسشنامه‌های مربوط به ارزیابی عملکرد شورایعالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در بین نمایندگان استانی تقسیم شده و قرار است در اختیار نخبگان و صاحب‌نظران نیز قرار بگیرد. در جریان نشست عصر پنجشنبه شورایعالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با شوراهای اصلاح‌طلبان استان‌ها، پرسشنامه مربوط به ارزیابی عملکرد شورایعالی در بین نمایندگان استانی شورایعالی توزیع شد تا آنها با تکثیر آن در استان‌های متبوع خود نسبت به چگونگی عملکرد شورایعالی اظهارنظر کنند. قرار است در گام بعدی، این پرسشنامه در اختیار نخبگان و صاحب‌نظران قرار گیرد.

دیدگاه‌های دیگران

م
مرضیه سروش نژاد هستم |
مخالف 0 - 0 موافق
۱۱۱ لطفا پیامم را به رهبر عزیز ورئیس جمهور محترم برسانید مرضیه سروش نژاد در شهر دهدشت کهگیلویه وبویر احمد هستم خانواده پر جمعیتی وفقیر سرسام اور شدید وز یادی دارم همگی بیماری اعصاب روان دارند ولی همگی ار ترس تحقیر شدن تحت پوشش نیستند وفقط من تحت پوشش بهزیستی هستم بشدت مشکل ونیاز مالی دارم وبیماری اعصاب وروان بسیار شدیدی دارم لطفا کمکم کنید شحداقل۵۰۰هزار تومان ماهیانه به حسابم واریز شود شماره کارت عابر بانکم ۵۸۹۲۱۰۱۱۸۹۹۲۵۹۲۴ ومبایلم۰۹۰۳۱۶۶۸۸۳۶

تعداد بازدید :  417