شماره ۱۱۷۳ | ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۵ تير
صفحه را ببند
خارج از گود‌

اظهارات تند عبدالله ویسی علیه علی دایی| انتقال دانیال ماهینی، مدافع راست سابق استقلال خوزستان به سایپای تهران با واکنش تند عبدالله ویسی سرمربی آبی‌های اهوازی مواجه شد. ویسی دراین‌باره گفت: «تا 24 خرداد وقت داشتیم برای دانیال ماهینی پول بریزیم. وقتی قصد انجام این کار را داشتیم، آقایان به این بازیکن یاد دادند حسابش را مسدود کند تا پول به حسابش وارد نشود. آقای دایی برای ما قابل احترام و دوست‌داشتنی است اما نمی‌توانم بگویم دایی از اسمش، نامش و وکلایی که دارد، سوءاستفاده و حقی را ضایع کند. حقمان را می‌خواهیم و تا لحظه آخر می‌ایستیم.»
دو قضاوت مهم برای فغانی در آسیا| با تصمیم فدراسیون فوتبال آسیا علیرضا فغانی قضاوت دو دیدار حساس و سرنوشت‌ساز این قاره را در فاصله 10روز برعهده گرفت. فغانی 31 مردادماه دیدار تیم‌های گوانگژوی چین و شانگهای SIPG را قضاوت خواهد کرد؛ نبردی میان دو تیم ثروتمند و پرستاره کشور چین که در یک‌چهارم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد. فغانی به فاصله 10روز بعد از این دیدار، در ژاپن حساس‌ترین بازی روز نهم مسابقات مقدماتی جام‌جهانی را سوت خواهد زد. دیدار میان ژاپن و استرالیا که با توجه به فاصله اندک میان این دو تیم و عربستان باعث شده دیداری سرنوشت‌ساز برای گروه دوم مسابقات مقدماتی آسیا باشد و احتمالا تیم بازنده این دیدار باید قید صعود مستقیم به مسابقات جام‌جهانی را بزند.
اظهارنظر عضو حقوقی فدراسیون درباره جلسه با عربستان| بعد از حدود یک‌سال‌ونیم جلسه میانجیگری میان ایران و عربستان با حضور نمایندگان AFC و دادگاه حکمیت ورزش (CAS) در لوزان سوییس برگزار شد. رضا جاودانی، وکیل حقوقی فدراسیون فوتبال درباره جلسه روز پنجشنبه اظهار کرد: «هنوز چیزی اعلام نشده است، چراکه جلسه محرمانه بوده و نباید جزییات آن در رسانه‌ها اعلام شود. باید منتظر بازگشت علیرضا اسدی باشیم تا اطلاعات را دریافت کنیم.»
زمان سوپرجام فوتبال تغییر کرد| پس از قطعی‌شدن تاریخ دربی دوستانه در آلمان، دیدار سوپرجام، بین پرسپولیس قهرمان لیگ برتر و نفت قهرمان جام حذفی تحت‌الشعاع قرار گرفت تا احتمال تغییر برگزاری این دیدار در تاریخی به جز 30 تیرماه به وجود بیاید. سعید فتاحی، رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر دراین‌باره گفت: ‌«پس از دریافت درخواست کتبی پرسپولیسی‌ها باید تیم مقابل که نفت تهران است، موافقت کند و پس از آن سازمان لیگ درباره تاریخ جدید سوپرجام تصمیم‌ بگیرد.»


تعداد بازدید :  383