شماره ۱۱۷۳ | ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۵ تير
صفحه را ببند
مثبت، منفی

انرژی مثبت و منفی چیست؟ شاید بد نباشد برای پاسخ به این پرسش سراغ مزارع گُل در كشور هلند برویم. کشوری که بزرگ‌ترين صادرکننده‌ گل جهان است. دانشمندان هلندی آزمايشی را انجام دادند كه طي آن فهميدند، انرژی مثبت انسان‌ها چه تأثير عجيبي روي رشد گياهان دارد.
آنها دريافته بودند وقتي بچه‌های مهدکودک را براي بازديد از گل و گياهان مي‌آورند، در مسيري كه بچه‌ها به شادي و بازي مشغول‌اند، رشد گل‌ها بيشتر است اما در عين ‌حال متوجه شدند در مسيري كه بچه‌ها اطراف آن نيستند، رشد گُل‌ها كمتر است. آنها نتيجه‌ تحقيقات خود را به دولت هلند اعلام کردند و دولت نيز بخشنامه‌اي صادر كرد كه طي آن مهدكودك‌ها موظف شدند هفته‌اي يك‌بار، مهد را تعطيل كنند و بچه‌ها را به مراكز پرورش گل و گياه ببرند.
مثال ساده‌ دیگر زماني‌ است كه داريد قدم مي‌زنيد و حس مي‌كنيد كسي در آن سوي خيابان، در حال نگاه‌كردن به شماست. شما قبل از اينكه ببينيد، شخص مورد نظر به شما نگاه كرده، اين مسأله را احساس كرده‌ايد. زماني هم كه برمي‌گرديد، مي‌بينيد طرف واقعا دارد به شما نگاه مي‌كند. «تله‌پاتي» نيز شكلي ديگر از همین تبادل انرژي‌ است.
همه اينها نشان مي‌دهد كه تمام افراد در حال ساطع‌كردن انرژي‌هاي مختلف هستند. اگر حال‌ خوبي داشته باشيد، اگر آرام باشيد، اگر در حال مهرورزي و لطف باشيد و اگر در حال دعا‌خواندن باشيد، انرژي مثبتي داريد.
شكل عكس اين ماجرا هم صادق است. اگر در حال حسادت باشيد، فكر انتقام باشيد، به كينه‌هاي ديرين فكر كنيد و...، انرژي منفي داريد. جالب است بدانيد به محض اين‌که شما با اعصاب ناراحت يا خشمگين وارد خانه مي‌شويد، انرژي منفي از طريق چشم‌هاي شما به اعضاي خانه منتقل مي‌شود.
نتيجه‌ ماجرا هم اين است كه چند دقيقه‌ بعد ممكن است كار شما با ديگر اعضاي خانواده به مشاجره و دعوا بكشد. پس هميشه دقت داشته باشيد اول كيسه‌ زباله‌ انرژي‌هاي منفي را پشت خانه بيرون بگذاريد و بعد داخل شويد.

 


تعداد بازدید :  330