شماره ۱۱۷۳ | ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۵ تير
صفحه را ببند
آژير

آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه صنعتی
 شهروند|  آتش‌سوزی بزرگ در یکی از کارخانه‌های صنعتی شکوهیه قم مهار شد.
حمید کریمی مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی و خدمات شهرداری قم گفت: «ساعت 7:30  دیروز 24 تیرماه در پی وقوع آتش‌سوزی گسترده در یکی از کارخانه‌های بزرگ شهرک صنعتی شکوهیه قم سه تیم عملیاتی به محل اعزام شدند.»
وی با اشاره به اینکه تاکنون سه تیم عملیاتی امدادی به محل حادثه اعزام شده، افزود: «علاوه بر ایستگاه آتش‌نشانی شهرک شکوهیه ، 9 دستگاه ماشین سنگین آبپاش ایستگاه‌های داخل شهر به همراه تانکرهای حمل آب سپاه برای اطفای حریق به محل حادثه اعزام شدند. بلافاصله پس از اعلام حریق، نیروهای آتش‌نشانی قم و شکوهیه و همچنین اورژانس به محل اعزام شدند و آتش را مهار کردند. طبق اعلام مسئولان مربوطه این حادثه مصدوم نداشته و تنها یک نگهبان در محل حادثه حضور داشته است.»
وی ادامه داد: این آتش‌سوزی در فاز دو شهرک شکوهیه به وقوع پیوسته و علت این حادثه هنوز مشخص نشده و در دست بررسی است.

رگبار کلانتری توسط سرباز جوان
میزان|  یک سرباز صبح دیروز کلانتری آبپخش را به رگبار بست.
صبح دیروز سرباز وظیفه‌ای در کلانتری آبپخش از توابع استان بوشهر اقدام به تیراندازی کرد. در این حادثه رئیس کلانتری زخمی بلافاصله به مرکزدرمانی منتقل شد. براساس اعلام پلیس استان بوشهر، وضعیت جسمانی رئیس کلانتری رضایت‌بخش بوده و همچنان تحت درمان قرار دارد.
گفتنی است، وضعیت کلانتری عادی و خدمت‌رسانی به شهروندان در حال انجام است، علت حادثه نیز توسط بازرسی فرماندهی انتظامی استان بوشهر تحت بررسی است.

کشف 16 بسته تریاک در شکم یک قاچاقچی
 ایسنا|  بیش از یک کیلوگرم موادمخدر از شکم یک فرد با عمل جراحی کشف شد . ماموران انتظامی زنجان بعد از اطلاع از حضور یک بیمار 40ساله مشکوک با درد از ناحیه شکم در بیمارستان ولیعصر (عج) زنجان بلافاصله برای رسیدگی به محل اعزام شدند. سرهنگ شیرمحمدی فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با اعلام اینکه پس از عمل جراحی ، 116 بسته تریاک از شکم این فرد خارج شد، گفت: «مقدار این موادمخدر بلعیده شده توسط این فرد، یک کیلو و 100گرم بود.»

تیراندازی مرگبار در مراسم تشییع جنازه
رکنا| رسم نادرست تیراندازی در مراسم تشییع جناره و عروسی در جنوب کشور بار دیگر جان یک جوان دزفولی را گرفت.
سرهنگ علی قاسم‌پور، معاون اجتماعی استان خوزستان در این‌باره گفت: «متاسفانه با وجود هشدارهای مکرر درباره این رسم نادرست باز هم برخی افراد اقدام به تیراندازی در مجالس عروسی و عزا می‌کنند که تاکنون حوادث مرگباری رقم زده است. در حادثه‌ای که عصر روز جمعه در شهر میانرود رخ داد، مردی در یک مراسم تشییع جنازه اقدام به تیراندازی با اسلحه جنگی کرد که موجب مرگ پسر جوانی شد. با اعلام این خبر به پلیس خیلی زود ماموران در محل حاضر شدند و عامل این تیراندازی مرگبار را دستگیر کردند.» معاون اجتماعی استان  با هشدار نسبت به هرگونه تیراندازی در مجالس شادی و عزا گفت: «نیروی انتظامی با عوامل تیراندازی در مجالس شادی و عزا با قاطعیت برخورد می‌کند.»
بنا به این گزارش، رسم نادرست تیراندازی در محافل عروسی و عزا، این آیین‌ها را به مصیبتی برای شرکت‌کنندگان در مراسم تبدیل کرده است.


تعداد بازدید :  404