شماره ۱۱۷۳ | ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۵ تير
صفحه را ببند
ورزش جهان

فدرر- چیلیچ در فینال ویمبلدون| راجر فدرر، اسطوره سوییسی دنیای تنیس با برتری 3 بر صفر مقابل توماس بردیچ از جمهوری چک در دومین بازی نیمه‌نهایی بخش انفرادی مردان تنیس گرنداسلم ویمبلدون، رقیب مارین چیلیچ کروات در بازی نهایی معتبرترین گرنداسلم سالانه دنیا شد. به این ترتیب پرافتخارترین تنیسور تاریخ در بازی نهایی، روز یکشنبه به مصاف مارین چیلیچ کروات می‌رود.
درگیری فیزیکی، پشت پرده رفتن بونوچی از یووه| یکی از جنجالی‌ترین جابه‌جایی‌های تابستان امسال پیوستن لئوناردو بونوچی از یوونتوس به میلان بود. دلیل جدایی بونوچی از یوونتوس اما درگیری لفظی شدید او با آلگری و زدوخورد با ‌هم‌تیمی‌هایش در فینال لیگ قهرمانان اروپا عنوان شده است. بونوچی در بین دو نیمه فینال در رختکن با آندرئا بارزالی بشدت بحث  می‌کند که آلگری وارد این جریان شد تا شاگردانش را آرام کند. زمانی که بحث بالا می‌گیرد و دو بازیکن قصد داشتند یکدیگر را بزنند، دیگر بازیکنان می‌خواستند مانع این اتفاق شوند که درنهایت این درگیری با سیلی محکم  بونوچی به پائولو دیبالا به پایان رسید. با به هم‌ریختن روحیه تیمی هم در نیمه دوم یووه بازی را به رئال واگذار کرد تا به این ترتیب همین اتفاقات باعث کنار گذاشته‌شدن بونوچی از یووه شود.
چراغ سبز مورینیو به بازگشت زلاتان| رسانه‌های بریتانیایی از تأیید بازگشت زلاتان ایبراهیموویچ به منچستر یونایتد توسط ژوزه مورینیو خبر می‌دهند. مورینیو در پاسخ به سوالی درباره بازگشت زلاتان به من‌یونایتد گفته است: «ممکن است که زلاتان به منچستر بازگردد». درحال حاضر، زلاتان ایبراهیموویچ دوران نقاهت خود را پس از آسیب‌دیدگی در رقابت‌های یورو لیگ طی می‌کند. پیش از این من‌یونایتد اعلام کرده بود؛ با همکاری خود با ستاره 35ساله سوئدی پایان خواهد داد اما به نظر می‌رسد زلاتان یک فصل دیگر در اولدترافورد خواهد ماند.
بارسایی‌ها برای جذب پائولینیو به چین می‌روند| با وجود تهدیدهای باشگاه گوانگژو اورگرانده مبنی بر عدم‌ رضایت از نوع مذاکره بارسلونا برای جذب پائولینیو، باشگاه بارسلونا تصمیم دارد تا هفته آتی پرونده این انتقال را نیز با موفقیت ببندد. با این‌که باشگاه چینی تمایلی به فروش پائولینیو با ارقام زیر 40‌میلیون یورو ندارد اما شنیده می‌شود که بارسلونا می‌خواهد با اعزام نمایندگان خود به چین با مدیران گوانگژو بر سر پائولینیو مذاکره داشته باشد.


تعداد بازدید :  319