شماره ۱۱۷۳ | ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۵ تير
صفحه را ببند
رئیس 76ساله فدراسیون بسکتبال از مواضعش کوتاه آمد
مشحون: عذر می‌خواهم!

شهروند|  نتایج نه‌چندان جالب تیم‌ملی بزرگسالان بسکتبال در یکی، 2‌سال اخیر انتقادها را به مدیریت این فدراسیون افزایش داده و حالا ناکامی تیم جوانان نیز به این مسأله اضافه شده تا دامنه انتقادات از مرد مسن بسکتبال ایران افزایش پیدا کند اما او برای اولین‌بار در سال‌های اخیر تصمیم گرفت از مردم معذرت‌خواهی کند!
بد بودیم؛ عذرخواهی می‌کنم
پانزدهمی تیم بسکتبال جوانان در میان 16 تیم مسابقات جهانی باعث شد محمود مشحون که عادت به عذرخواهی ندارد، مجبور به این کار شود: «به هیچ‌وجه از این نتیجه راضی نیستم. قابلیت بازیکنان ما خیلی بیشتر از این بود و حداقل باید در رده دهم یا یازدهم جام‌جهانی جای می‌گرفتیم. خیلی از این نتیجه متاثر شدم و از علاقه‌مندان واقعی بسکتبال باید عذرخواهی کنم. هر کسی در هر مسئولیتی که قرار می‌گیرد، دلش می‌خواهد به بهترین نحو آن کار را انجام دهد. قطعا کادرفنی هم باید بهتر عمل می‌کرد اما دیگران می‌توانند مرا مقصر بدانند.»
برای رفتن 30ثانیه هم معطل نمی‌کنم
رئیس فدراسیون بسکتبال در واکنش به انتقادات صورت گرفته و احتمال تغییرات در رأس این فدراسیون می‌گوید: «بار‌ها گفته‌ام لحظه‌ای که قرار بر ایجاد تغییر باشد، 30ثانیه هم معطل نمی‌کنم. مگر وزارتخانه با من تعارف دارد یا مشکلی با من دارند؟ اصولا برای موقعیت مسئولان مگر چارچوبی وجود دارد که وزیر مستقل و توانا نتواند مسئولی را برکنار کند؟» او همچنین به کناررفتن ستاره‌های مطرح تیم‌ملی نیز اینطور واکنش نشان می‌دهد:   «بازیکنانی مثل صمد، کامرانی یا آفاق واقعا ستاره بودند و بنرهای‌ سالن آزادی هم نمایان است که با حضور آنها چه اتفاقی افتاد. با این وجود تا چه زمانی می‌شد با این نفرات پیش برویم؟ دیگر شرایط اجازه ادامه همکاری را نمی‌داد اما به این زودی کسی مهدی کامرانی، صمد نیکخواه و آفاق نمی‌شود.»


تعداد بازدید :  359