شماره ۱۱۷۳ | ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۵ تير
صفحه را ببند
آن‌سوی مرز

افزایش رقم قرارداد گوچی
باشگاه هیرنفین برای متقاعدکردن ستاره ایرانی خود بابت تمدید، بهترین پیشنهاد مالی را به او ارایه داد. پس از مذاکرات رضا قوچان‌نژاد با باشگاه هیرنفین، این بازیکن ایرانی متقاعد شد که یک‌سال دیگر هم به حضورش در این تیم ادامه دهد. ظاهرا یکی از دلایل اصلی که گوچی را متقاعد کرده، در هیرنفین بماند، افزایش چشمگیر قرارداد اوست. با این وجود احتمال دارد گوچی پس از جام‌جهانی از این باشگاه هلندی جدا شود.

تمجید رسانه‌های بلژیکی از مهاجم ایرانی
نمایش مهاجم ایرانی در دیدار دوستانه این تیم مقابل حریف فرانسوی بازتاب خوبی در رسانه‌های بلژیکی داشت. شارلوا در یکی دیگر از بازی‌های تدارکاتی پیش‌فصل خود در کمپ کامون پیکاردیه فرانسه مقابل تیم آمینس به میدان رفت که این بازی درنهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. رضایی در این دیدار موفق به گلزنی نشد اما با پاس خوب خود دسولیل هم‌تیمی‌اش را در موقعیت گلزنی قرار داد.

اولین نمایش رامین در اوستنده
تیم اوستنده بلژیک در نخستین بازی تدارکاتی پیش‌فصل در حضور مدافع ایرانی خود مقابل حریف دسته اولی متوقف شد. در این بازی تدارکاتی اوستنده درحالی‌ که رامین رضائیان را از نیمه دوم به‌عنوان یار تعویضی در اختیار داشت، مقابل تیم دسته‌اولی روسلار به تساوی یک بر یک رضایت داد. رضائیان در این دیدار نمایش خوبی داشت.


تعداد بازدید :  372