شماره ۴۱۱ | ۱۳۹۳ شنبه ۳ آبان
صفحه را ببند
فوتبال جهان

نقره داغ شدن صربستان و آلبانی
طبق اعلام یوفا، نتیجه بازی نیمه‌تمام صربستان و آلبانی، 3 بر صفر به سود صرب‌ها اعلام شد و هر دوطرف جریمه نقدی شدند. جدال آلبانی و صربستان در دقایق میانی به دلیل به پرواز درآمدن پرچم کوزوو بر فراز ورزشگاه از سوی آلبانیایی‌ها بیرون ورزشگاه نیمه تمام ماند و حالا یوفا علاوه بر اعلام نتیجه، هر 2 تیم را 109‌هزار یورو جریمه کرده است. همچنین صربستان در 2 بازی خانگی آینده در مقدماتی یورو 2016 از حضور تماشاگر بی‌بهره خواهد بود.

رسوایی بارسلونا
خوزه لوئیس نونز، رئیس تیم رویایی بارسلونا در اوایل و اواسط دهه 90 به دلیل تخلف مالیاتی سنگین به 6‌سال زندان محکوم شد. ماجرا از این قرار بود که این رئیس همراه پسرش در نقشه‌ای جالب، بالغ بر 13‌میلیون یورو تخلف مالیاتی مرتکب شد. اجرای این حکم در‌ سال 2011 با فرجام‌خواهی محکومان متوقف شد اما قضات درنهایت لایحه‌ دفاعیه‌ جدیدی را از وکلای این خانواده نپذیرفتند و حالا پدر و پسر باید در‌ سال‌جاری روانه‌ زندان بشوند. پس از اعلام این حکم، یوهان کرایف، سرمربی بیشتر دوران ریاست نونز، اتفاق رخ داده را لکه ننگ دیگری در تاریخ این باشگاه به‌زعم کاتالونیایی‌ها مقدس خواند.

خداحافظی بغض‌آلود موراتی
استعفای ماسیمو موراتی از ریاست افتخاری اینتر بر آلام این روزهای سیاه نرآتروزی افزود. ظاهرا یکی از عاشق‌ترین روسای تاریخ فوتبال در اعتراض به مدل ریاست اریک توهیر، مالک اندونزیایی باشگاه این اقدام را انجام داد و حتی در نقل‌قولی جالب ادعا کرد به‌زودی هواداران متوجه بلای بدی که بر سر اینتر می‌آید، می‌شوند. اولین واکنش از سوی اریک توهیر مشاهده شد: «من به تصمیم موراتی احترام می‌گذارم. با او ملاقاتی داشتم و تصمیمی مشترک گرفتیم. ارتباط بین 2 خانواده تغییر نخواهد کرد. او می‌خواهد از من حمایت کند و فکر می‌کنم رسانه‌ها می‌توانند از او سوال کنند. در همین حال به‌عنوان رئیس باشگاه باید مراقب پروژه‌ها هم باشم.»

فحاشی بالوتلی به یک خانم
یک خانم هوادار فوتبال قصد گرفتن عکس از خودروی ماریو بالوتلی را داشت اما ممانعت مهاجم آنفیلدی‌ها، کار را به فحاشی کشاند. پلیس هم مهاجم ایتالیایی را به دلیل بی‌حرمتی به هوادار تحت تعقیب قرار داد و حالا این بازیکن گل نزن باید پاسخگوی اتهامات باشد. باید دید چه زمانی جنجال‌های بالو خاتمه می‌یابد و گل‌هایش برای لیورپول نه چندان خوب از راه می‌رسد.

 


تعداد بازدید :  114