شماره ۴۱۱ | ۱۳۹۳ شنبه ۳ آبان
صفحه را ببند
انتخاب کریستین بیل در نقش استیو جابز
شوالیه تاریکی، بنیان‌گذار اپل می‌شود

بازی کریستین بیل در نقش استیو جابز، بنیانگذار فقید شرکت اَپل، قطعی شد. ‌سال گذشته اشتون کاچر نیز نقش این شخصیت را بازی کرده است.
آرون سورکین نویسنده فیلمنامه‌های «شبکه اجتماعی» و «مانی‌بال» که فیلمنامه فیلم در دست تولید «جابز» را نوشته است، روز پنجشنبه ضمن گفت‌وگو با تلویزیون بلومبرگ تأیید کرد که کریستین بیل، بازیگر سه‌گانه بتمن و برنده اسکار برای بازی در فیلم «مشتزن» نقش استیو جابز، بنیانگذار و مدیرعامل شرکت اپل را بازی خواهد کرد.  به‌ گزارش آنا، سورکین در این مورد گفته است:  «ما به بهترین بازیگر ممکن در یک محدوده سنی خاص نیاز داشتیم و این یعنی کریستین بیل.»
سورکین که زندگی مارک زاکربرگ، بنیانگذار فیس‌بوک را در ‌سال 2010 به فیلمنامه برنده جایزه اسکار «شبکه اجتماعی» برگردانده، این فیلمنامه را از کتاب زندگینامه استیو جابز به قلم والتر آیزاکسن که در ‌سال 2011 منتشر شده، اقتباس کرده است. در ‌سال 2013 نیز فیلم دیگری با همین عنوان «جابز» اکران گرفت که مت ویتلی فیلمنامه‌اش را نوشته و جاشوا مایکل استرن کارگردانی کرده بود.
 در آن فیلم اشتون کاچر نقش استیو جابز را در سال‌های جوانی و دوران به سودآوری رساندن شرکت اپل، ابداع آیفون، اخراج از شرکتی که خود بنیانگذاری کرده بود و بار دیگر انتخاب شدن به سمت مدیرعامل آن شرکت برعهده داشت.
 فیلم تازه «جابز» را دنی بویل، کارگردانی خواهد کرد.  پیش از اعلام حضور قطعی کریستین بیل در نقش استیو جابز، از مت دیمون، بن افلک و لئوناردو دی‌کاپریو به ‌عنوان بازیگرانی که برای ایفای این نقش در نظر گرفته شده‌اند، نام برده می‌شد.


تعداد بازدید :  103