شماره ۴۱۰ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۱ آبان
صفحه را ببند
حاشیه

قهرمان لیگ اروپا در لیگ قهرمانان
یوفا با وضع قوانین جدید به قهرمانان هر فصل لیگ اروپا اجازه داد به شکل مستقیم در فصل آینده لیگ قهرمانان شرکت کنند. بر این اساس، فارغ از نتیجه‌ای که تیم قهرمان دومین جام معتبر اروپا در لیگ داخلی به دست بیاورد، یک سهمیه هر فصل لیگ قهرمانان برای تیم فاتح در نظر گرفته می‌شود. در این شرایط قانونی که حکایت از سهمیه حداکثر 4 تیمه هر لیگ دارد با این تبصره جدید نقض می‌شود.

دورگه ایرانی - سوییسی در اتومبیلرانی
داریوش مهاجراسکویی، اتومبیلران 17ساله ایرانی - سوییسی وارد ایران شد. او پس از چند ‌سال قهرمانی در مسابقات کارتینگ در سطح سوییس و فرانسه، ‌سال گذشته توانست عنوان قهرمانی مسابقات فرمول 4 اروپا را به دست آورد. مهاجراسکویی که دارای پدر ایرانی و مادر سوییسی است، طی مذاکراتی که از طریق مدیر برنامه‌هایش با فدراسیون اتومبیلرانی ایران داشت تمایل خود را برای حضور در رقابت‌های یوروکاپ که سطح بالاتر از مسابقات فرمول 4 در اروپاست با اسپانسرهای ایرانی و پرچم کشورمان اعلام کرده بود و درنهایت او به ایران آمد و دیداری را با رئیس فدراسیون داشت. در این دیدار مقدمات حضور او با پرچم ایران در مسابقات قهرمانی 2015 فراهم آمد.

اعتراف کی‌روش درباره رونالدو
کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران و دستیار سابق فرگوسن در منچستریونایتد عنوان کرده که فرگی یک‌سال قبل از انتقال کریس به رئال‌مادرید تصمیمش را برای جدایی این بازیکن از جمع شیاطین سرخ گرفته بود. کی‌روش می‌گوید: «تصمیم نهایی برای فراهم شدن مقدمات جدایی رونالدو از منچستریونایتد و رفتنش به رئال‌مادرید در خانه من و در میان خانواده‌ام گرفته شد. در این زمینه وقتی شک و تردیدها زیاد شد، رونالدو و فرگوسن را به خانه‌ام آوردم. در همان جلسه تصمیم گرفته شد که رونالدو یک‌سال دیگر در منچستریونایتد بماند و فصل بعد راهی رئال‌مادرید شود.»

 


تعداد بازدید :  231