شماره ۱۱۵۷ | ۱۳۹۶ يکشنبه ۴ تير
صفحه را ببند
خارج از گود‌

سومین ایرانی در راه لیگ هلند| امیرحسین اسماعیل‌زاده، مدافع چپ تیم‌ملی نوجوانان و تیم فوتبال پیکان این روزها مورد توجه باشگاه خرونیخن هلند قرار گرفته و برای حضور در تمرینات این تیم به‌زودی راهی هلند خواهد شد. پدر اسماعیل‌زاده در این‌خصوص گفت: «امیرحسین را برای حضور در تیم اول این باشگاه دعوت کرده‌اند و به نوعی قبول کردند تا پسرم 2 هفته‌ در کنار این تیم تمرین کند تا او را از لحاظ فنی، اخلاقی و رفتاری زیر نظر بگیرند. البته این موضوع متفاوت است با آن‌که بگوییم امیرحسین به صورت تستی در هلند حاضر می‌شود. اگر روند مثبت باشد به‌طورحتم برای عقد قرارداد با او اقدام خواهند کرد.»
اعلام نام 4 ورزشکار دوپینگی| دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) اسامی چهار ورزشکار را که پروسه قانونی دادرسی آنها طی و منجر به صدور رأی قطعی شده است، اعلام کرد. بر این اساس، حبیب گردانی، مدافع فصل پیش ماشین‌سازی تبریز از رشته فوتبال، آرین پژم (واترپلو)، محسن رضایی (بسکتبال) و حامد سلیمانی (هندبال) 4‌سال از فعالیت در رشته‌های ورزشی محروم شدند.
هادی ساعی،‌ میهمان ویژه فدراسیون جهانی| بیست‌و‌سومین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان از دیروز (سوم تیرماه) به میزبانی کره‌جنوبی در سالن «تی وان» شهر موجو آغاز و ‌هادی ساعی به دعوت فدراسیون جهانی برای حضور در این رقابت‌ها راهی کره‌جنوبی شد. ساعی به دعوت فدراسیون جهانی تکواندو برای شرکت در مسابقات جهانی کره به‌عنوان میهمان ویژه و پرافتخارترین تکواندوکار جهان در کره‌جنوبی حضور دارد.
رقابت جالب سردار آزمون و فرهاد قائمی در سوارکاری| مسابقات هفته دوم کورس اسبدوانی تهران در مجموعه سوارکاری نوروزآباد در 7 کورس برگزار شد. یکی از نکات جالب توجه، حضور دو ورزشکار نامی کشورمان که از اهالی ترکمن صحرا هستند، در این مسابقات بود. سردار آزمون، بازیکن ارزشمند تیم‌ملی و فرهاد قائمی، بازیکن تیم‌ملی والیبال که از علاقه‌مندان به اسب هستند، این‌بار نه تماشاگر که به‌عنوان مالک و شرکت‌کننده در مسابقه حضور داشتند. درنهایت این اسب کاررا که متعلق به میثم گودرزی و فرهاد قائمی بود توانست اسب هچ دیو، قهرمان مسافت کوتاه میادین مختلف مسابقات اسبدوانی کشور را که متعلق به سردار آزمون است را در رقابتی تنگاتنگ در کورس چهارم شکست دهد.


تعداد بازدید :  303