شماره ۱۱۵۷ | ۱۳۹۶ يکشنبه ۴ تير
صفحه را ببند
آژير

قتل خواهرزن برای آشتی با همسر سابق
ایرنا| مرد جوان برای آشتی با همسر سابقش دست به یک جنایت زد و خواهرزن خود را به قتل رساند. سرهنگ حمید فتاحی، فرمانده انتظامی شهرستان ایلام درباره جزییات این پرونده گفت: «ساعت 11:40 روز شنبه وقوع یک تیراندازی منجر به قتل به پلیس گزارش شد. بلافاصله گروهی از ماموران کلانتری 11 و پلیس آگاهی در محل حادثه حاضر شدند. بررسی‌های نخست پلیس مشخص کرد مردی که در یک‌ سال گذشته به علت اختلافات خانوادگی زن خود را طلاق داده و از او جدا شده بود، قصد داشت به زور اسلحه همسر سابقش را راضی به زندگی مجدد با خود کند که این اقدام جنون‌آمیز با مرگ خواهر همسر سابقش همراه شد.» فرمانده انتظامی شهرستان ایلام ادامه داد: «متهم به قتل که از جواب رد همسر سابقش به خشم آمده بود با اسلحه شکاری اقدام به تیراندازی کرد که در این بین خواهرزن سابقش به علت اصابت گلوله در دم جان باخت. متهم به قتل پس از ارتکاب جرم از محل متواری شد ولی با تلاش ماموران پلیس آگاهی در کمتر از 2 ساعت در شهرستان بدره دستگیر شد.»

دستگیری عوامل گروگانگیری کودک 5ساله افغانی
فارس| دادستان عمومی و انقلاب بوشهر از دستگیری 4 نفر از عوامل گروگانگیری یک کودک 5ساله افغانی ساکن در دشتستان و آزادی کودک ربوده شده خبر داد. علی حسن‌پور، دادستان بوشهر در تشریح جزییات این گروگانگیری گفت: «متهمان پس از ربودن کودک 5ساله، در تماس با پدر وی اعلام می‌کنند که فرزند خردسالش در دست آنهاست و برای آزادی‌اش باید مبلغ شصت‌میلیون تومان پرداخت شود. پس از تماس‌های تلفنی برقرار شده، با صدور دستور قضائی گروهی از کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات فنی و پلیسی توانستند متهمان را در شهرستان برازجان دستگیر کنند. با دستگیری متهمان محل نگهداری کودک ربوده‌شده در شهر شبانکاره نیز با اعتراف آنها مشخص و این کودک خردسال از دست ربایندگان آزاد شد.» به گفته دادستان بوشهر، سه نفر از متهمان با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند و یک نفر از آنان با قرار کفالت آزاد شد. هدف متهمان از این کودک‌ربایی سوءاستفاده و اخاذی از پدر کودک که وضع مالی خوبی دارد، اعلام شده است.

فرار هوشمندانه خانواده ایرانی از اسارتگاه گروگانگیران در استانبول
 این خانواده 5 نفره پس از سه روز اسارت، با آتش‌زدن اسارتگاه خود موفق به فرار شدند
رکنا| گروگان‌های ایرانی با ایجاد آتش‌سوزی در محل اسارت خود، از دست آدم‌ربایان در شهر استانبول ترکیه نجات یافتند. این خانواده پنج نفره که به استانبول سفر کرده‌ بودند از سه روز پیش به اسارت درآمده بودند. آدم‌ربایان این زن و شوهر ایرانی را همراه سه فرزندشان، تحت عنوان گردش و تور داخلی از هتل خارج و بعد با تهدید سلاح در خانه‌ای واقع در منطقه شیشلی به اسارت می‌گیرند. این خانواده پس از سه روز با ایجاد آتش‌سوزی و جلب توجه همسایگان و مداخله پلیس استانبول آزاد شدند.

مرگ فرد گرفتار در ارتفاعات قله بازگیر نهاوند
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند از فوت فرد گرفتار در ارتفاعات قله بازگیر کوه گرین نهاوند خبر داد. مومنعلی دارابی در این‌باره گفت: «ساعت 19:30 جمعه‌‌شب گذشته در پی اعلام مفقود‌شدن فردی در کوه‌های قله بازگیر کوه گرین نهاوند، گروه امداد‌و‌نجات و اورژانس 115 پس از تجهیز به اقلام پزشکی و هماهنگی لازم به محل حادثه اعزام شدند. گروه امداد‌و‌نجات و اورژانس، با توجه به تاریکی هوا و عدم اطلاع از مکان دقیق این فرد، پس از مدت‌ها تلاش توانستند مرد 55ساله‌ای را که بیهوش شده بود، پیدا کنند. با توجه به وضع نامناسب فرد مصدوم و هماهنگی با مرکز استان بالگرد در محل حاضر شد اما فرد مصدوم فوت كرده بود و با بالگرد به داخل شهر نهاوند منتقل شد و توسط آمبولانس به سردخانه بیمارستان فوریت‌های پزشکی انتقال یافت.»

۵ کشته در سانحه رانندگی فیروزآباد
شهروند| انحراف به چپ خودرو سوزوکی ۵ کشته برجای گذاشت. سرهنگ احمد احمدی، رئیس‌پلیس راه شمالی استان فارس گفت: «در این حادثه یک دستگاه سواری سوزوکی با راننده و سه سرنشین با یک خودرو وانت پیکاپ با راننده و چهار سرنشین برخورد کرد که منجر به مرگ هر دو راننده و سه نفر از سرنشینان هر دو خودرو و مجروح‌شدن چهار سرنشین دیگر شد. علت وقوع این سانحه رانندگی را بی‌احتیاطی از جانب راننده سواری سوزوکی ناشی از انحراف به چپ اعلام کرد و از رانندگان خواست که از سرعت غیرمجاز پرهیز کنند و در صورتی که احساس خستگی و خواب‌آلودگی کردند، در مکان مناسب استراحت کنند.»


تعداد بازدید :  366