شماره ۱۱۵۷ | ۱۳۹۶ يکشنبه ۴ تير
صفحه را ببند
ورزش جهان

علاقه برلوسکونی به بازگشت ایبرا به میلان| سیلویو برلوسکونی رئیس سابق باشگاه میلان بسیار دوست دارد که زلاتان بار دیگر پیراهن این تیم را بر تن کند. او دراین‌باره مصاحبه کرده و گفته است: «قبول دارم که زلاتان سن و‌سال بالایی دارد و به روزهای پایانی فوتبال خود نزدیک شده است اما او هنوز هم می‌تواند بدرخشد. بسیار دوست دارم که او یک بار دیگر پیراهن شماره ۹ میلان را بر تن کند»
کمک انگلیس به حادثه دیدگان برج گرنفل| اتحادیه فوتبال انگلیس برای جام خیریه‌سال 2017 برنامه‌ای خیرخواهانه در خور نام این بازی در نظر گرفته است. طبق اعلام نهاد حاکم بر فوتبال انگلیس، انتظار می‌رود که درآمدهای حاصل از فروش بلیت و پخش تلویزیونی جام خیریه (سوپرجام انگلیس) که امسال میان چلسی به‌عنوان قهرمان لیگ برتر و آرسنال به‌عنوان قهرمان جام حذفی برگزار می‌شود به رقمی در حدود 1.25‌میلیون یورو برسد که این رقم قرار است به آن دسته از خانواده‌هایی که در حادثه آتش‌سوزی برج گرنفل لندن دارایی‌های‌شان را از دست دادند، تعلق بگیرد.
پس گرفتن جام از قهرمان لیگ آلبانی| فدراسیون فوتبال آلبانی به‌دلیل آنچه «محرز شدن تبانی و رفتار غیرورزشی» نامید، قهرمانی تیم «اسکندربیو» در فصل پایان‌یافته لیگ دسته اول این کشور را باطل اعلام کرد و جام را از این تیم پس گرفت. کمیته حقیقت‌یاب فدراسیون فوتبال آلبانی طی تحقیقانی چند تبانی محرز را در بازی‌های این تیم کشف کرد و به همین دلیل طی اطلاعیه‌ای قهرمانی قهرمان فصل گذشته باطل اعلام شد. البته در بیانیه اشاره‌ای به اعطای جام به تیم نایب‌قهرمان نشده است و هنوز قهرمان لیگ آلبانی مشخص نیست!


تعداد بازدید :  308