شماره ۱۱۵۷ | ۱۳۹۶ يکشنبه ۴ تير
صفحه را ببند
ویترین خانواده

آغاز توزیع اسکناس‌های جدید‌ هزار تومانی
شهروند| اسکناس‌های ‌هزارتومانی تازه، توزیع شدند. دبیرکل بانک مرکزی از توزیع ۷‌میلیون برگ، معادل ۷۰‌میلیارد ریال اسکناس ‌هزار تومانی در مرحله اول خبر داد و گفت: توزیع اسکناس‌ها، دوباره از اواخر تیرماه و تا سقف 20‌میلیون قطعه آغاز می‌شود. محمود احمدی اعلام کرده است: توزیع اسکناس 10‌هزار ریالی از روز چهارشنبه ۲۴ خردادماه‌ سال‌جاری، به‌طور همزمان در تهران و سایر استان‌ها انجام شده است. به گفته او، ضمن این‌که براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و با توجه به روند تولید، قرار است این اسکناس به میزان بیشتری منتشر و توزیع شود.

بازار آرام میوه و سبزیجات در تابستان
 
ایرنا| ثبات قیمت در بازار میوه و سبزی ادامه دارد. نایب‌رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران از ثبات قیمت میوه و صیفی در فصل تابستان خبر داد و گفت: قیمت هیچ نوع میوه و صیفی تغییر نداشته جز پیاز که همچنان با نرخ 30 تا 32هزار ریال عرضه می‌شود. اسدالله کارگر افزود: قیمت هر کیلوگرم گوجه‌سبز بین یک‌هزار تا 70هزار ریال، توت‌فرنگی بین 25 تا 80هزار ریال، آلبالوی خارجی 90هزار ریال، آلبالوی رسمی بین 35 تا 60هزار ریال، گیلاس تک‌دانه 70 تا 100هزار ریال، گیلاس صورتی 30 تا 50هزار ریال، زردآلو 50 تا 80هزار ریال، هلو 25 تا 60هزار ریال، شلیل 80 تا 120هزار ریال، انگور یاقوتی 100هزار ریال، سیب گلاب 30 تا 120هزار ریال اعلام شده است.  

گران‌فروشی برنج تعزیرات را به میدان کشاند
تسنیم| پرونده یک شرکت معتبر توزیع برنج ایرانی به‌ خاطر گران‌فروشی به تعزیرات حکومتی ارسال شد. به‌ دنبال گزارش‌ها و شکایات مردمی از گرانی برنج ایرانی، گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی برای نظارت بر قیمت و عرضه برنج ایرانی دست به کار شدند. در یکی از گشت‌های تعزیرات که به نظارت بر قیمت برنج ایرانی در یک‌ هایپر معروف اختصاص داشت، گران‌فروشی برنج برای بازرسان گشت محرز  و برای آن پرونده تشکیل داده شد. این پرونده هم‌اکنون در دست بررسی شعبه تعزیرات قرار دارد و طی روزهای آینده منتهی به صدور حکم می‌شود.


تعداد بازدید :  308