شماره ۱۱۵۴ | ۱۳۹۶ چهارشنبه ۳۱ خرداد
صفحه را ببند
رئیس جمعیت هلال‌احمر:
در هلال‌احمر فقط باید عشق داشت تا کار کرد

شهروند| رئیس جمعیت هلال‌احمر با تقدیر از تمامی امدادگران، داوطلبان و جوانان هلال‌احمر تأکید کرد: جایی را سراغ ندارم که در آن فردی بدون هیچ چشمداشتی با تمام وجود زندگی و خانواده خود را وقف مهربانی به انسان‌ها کند.
دکتر سیدامیرمحسن ضیایی با انتشار بخش‌هایی از فیلم مصاحبه محبوبه سعیدی، امدادگر هلال‌احمر در برنامه «بهترین شکل ممکن» در صفحه مجازی خود نوشت: «هلال‌احمر سازمانی است که داوطلب جوان آن با نشان ایثار و با تمام سختی‌های موجود، از عشق به کارش سخن می‌گوید. جایی را سراغ ندارم که در آن فردی بدون هیچ چشمداشتی با تمام وجود زندگی و خانواده خود را وقف مهربانی به انسان‌ها کند. باید به خود بالید و قدر چنین افراد شریفی را دانست که خوشبختانه در جمعیت هلال‌احمر نظیر آن بسیار است. از سرکار خانم سعیدی و همسر محترمشان بابت تلاش بی‌وقفه برای خدمت به مردم کمال تشکر را دارم. ان‌شاءالله خداوند به فرزندشان سلامتی روزافزون عنایت بفرماید.»
محبوبه سعیدی، امدادگر هلال‌احمر در برنامه «بهترین شکل ممکن» گفت: «در هلال‌احمر فقط باید عشق داشت تا کار کرد. بیشتر امدادگران با پای خود به هلال‌احمر می‌آیند، اما زمان خروج، نمی‌توانند؛ چراکه دل آنها در هلال‌احمر گیر افتاده و به همین علت خود من هم هلال‌احمر را خیلی دوست دارم و نمی‌توانم از آن دل بکنم.»


تعداد بازدید :  317