شماره ۱۱۵۴ | ۱۳۹۶ چهارشنبه ۳۱ خرداد
صفحه را ببند
خارج از گود‌

توقیف اموال مدافع سابق استقلال|  اموال میثم مجیدی، مدافع سابق استقلال به دلیل پرداخت نشدن بدهی‌اش به اداره مالیات توسط این باشگاه در حال توقیف است. مجیدی در این خصوص گفت: «زمانی که از استقلال جدا می‌شدم قرار بود 250‌میلیون تومان به من بدهند که این اتفاق نیفتاد. چند روز پیش به باشگاه رفتم تا صحبت کنم مشکل خروجم با پرداخت مالیات حل شود ولی آقای افتخاری با منصوریان جلسه داشت و نتوانستم آنها را ببینم. فقط امیدوارم مطالباتم را بدهند تا پول اداره مالیات را بدهم تا خانه و زندگی‌ام را از دست ندهم. من هم از لحاظ فوتبالی ضرر کردم و هم از لحاظ شخصی.»
شمشیرباز ایرانی در کمیته ورزشکاران آسیایی|  در حاشیه مسابقات قهرمانی شمشیربازی آسیا، انتخابات کمیته‌ ورزشکاران کنفدراسیون شمشیربازی نیز برگزار شد. در این بخش از میان گزینه‌های متعدد از کشورهای مختلف آسیایی درنهایت سه ورزشکار به عضویت این کمیته‌ درآمدند. مجتبی عابدینی، شمشیرباز شایسته ایران در پایان به‌عنوان یکی از سه عضو جدید کمیته‌ کنفدراسیون شمشیربازی آسیا انتخاب شد.
یک ایرانی دیگر راهی MMA شد|  محمدجواد کاویان‌پی، بازیکن سابق تیم ووشوی فولاد ماهان در لیگ برتر و مربی برتر در‌ سال 94 برای حضور در مسابقات  MMA به توافق رسید. این مسابقات در چارچوب رقابت‌های MMA  برگزار می‌شود و کاویان‌پی برای نخستین‌بار 16 جولای در شهر آنکارا به مصاف نماینده کشور ترکیه خواهد رفت. کاویان‌پی سال‌ها در رشته ووشو فعالیت کرده و حتی مربی برخی از بازیکن ملی‌پوش ووشو و قهرمان آسیا نیز بوده است. این روزها امیرعلی اکبری، قهرمان سابق کشتی فرنگی دنیا، در مسابقات MMA فعالیت می‌کند. جواد محجوب، دارنده نشان طلای مسابقات قهرمانی آسیا و دارنده چندین مدال بین‌المللی نیز تمرینات خود را پیگیری می‌کند تا در مسابقات MMA حضور داشته باشد.
قضاوت شیلی و آلمان برعهده فغانی|  علیرضا فغانی، داور بین‌المللی کشورمان که برای قضاوت در جام کنفدراسیون‌ها در روسیه به سر می‌برد، روز پنجشنبه همراه با کمک‌های خود اولین دیدارش را در این مسابقات قضاوت خواهد کرد. دیدار تیم‌های شیلی و آلمان پنجشنبه شب از ساعت 22 و 30 دقیقه به وقت تهران در روسیه برگزار می‌شود و فغانی به همراه رضا سخندان و محمدرضا منصوری این دیدار را قضاوت خواهند کرد. همچنین داور چهارم این بازی مارک گایگر از کشور آمریکا خواهد بود.


تعداد بازدید :  210