شماره ۱۱۵۴ | ۱۳۹۶ چهارشنبه ۳۱ خرداد
صفحه را ببند
گزیده اخبار

سرپرست سازمان داوطلبان:  سامانه جذب داوطلبان هلال به‌روز می‌شود
شهروند|  سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر گفت:   سامانه جذب داوطلبان جمعیت هلال‌احمر برای داوطلبان به‌روز می‌شود. دکتر رضا اندام در جمع خبرنگاران استان زنجان اظهار داشت: تنها هدف ما در جامعه این است که بتوانیم به نیازمندان کمک کرده و آلام بشری را تسکین دهیم. وی با اشاره به تغییر رویکرد جمعیت هلال‌احمر بیان داشت: ورود مردم به عرصه جمعیت هلال‌احمر موجب تنوع برنامه‌ها شده است.
سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر با بیان این‌که اگر بتوانیم مردم را به جمعیت هلال‌احمر نزدیک کنیم، ماهیت جمعیت بیشتر روشن می‌شود، افزود: هر وقت مردم باشند شاهد رونق فعالیت‌های این جمعیت خواهیم بود. وی خاطرنشان کرد:   در‌سال جاری جذب حداکثری مردم در امور مربوط از مهم‌ترین رویکردهای این جمعیت محسوب می‌شود که تلاش می‌شود شاخص‌های نیکوکاری ارتقا یابد. اندام از فعالیت 17‌هزار خیریه در کشور خبر داد و گفت: باید از ظرفیت‌های این خیریه‌ها به نحو مطلوبی استفاده شود. سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر با بیان این‌که با برنامه‌ریزی‌های لازم تعداد نیروهای داوطلب افزایش می‌یابد، خاطرنشان کرد: هرچه تعداد این نیروها بالا باشد،شاخص سرمایه اجتماعی افزایش می‌یابد و حکام می‌توانند به مردم به خوبی اتکا کنند.

مدیر کل بهداشت و درمان هلال خبر داد:  بهره‌گیری از ظرفیت ‌ تیم‌های بهداشت و درمان در مناطق کم‌برخوردار
شهروند|  مدیر کل بهداشت و درمان جمعیت هلال‌احمر گفت:   براساس دستور دبیر کل جمعیت مبنی بر ارایه بیشتر خدمات توسط تیم‌های بهداشت و درمان در مناطق محروم، برنامه‌ریزی‌ها و  اقدامات اولیه براساس برنامه 5ساله جمعیت انجام شد.
دکتر افشین علیخانی، مدیر کل بهداشت و درمان جمعیت هلال‌احمر در ارتباط با بهره‌گیری از ظرفیت‌ تیم‌های بهداشت و درمان جمعیت در مناطق کم‌برخوردار کشور، اظهار کرد: به‌منظور اجرای مانور و ارایه خدمات به اقشار محروم در مناطق مذکور، اقدامات اولیه براساس دستورالعمل مربوط به مناطق محروم و هماهنگ با وزارت بهداشت انجام شده است.

 


تعداد بازدید :  190