شماره ۱۱۵۳ | ۱۳۹۶ سه شنبه ۳۰ خرداد
صفحه را ببند
پيام رئيس جمعيت هلال‌احمر در پی حماسه غرورآفرين دلير مردان سپاه
دنیای عاری از خشونت از بزرگترین آرمان‌های بشر امروز است

رئیس جمعیت هلال‌احمر در پی حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر داعش در کشور سوریه در پیامی با بیان این‌که ساختن دنیای عاری از خشونت و تأمین امنیت شهروندان بی‌دفاع و غیرنظامیان، از بزرگترین آرمان‌های بشر امروز است، افزود: باید متحد به سوی ساخت دنیای سرشار از صلح و البته مبارزه قاطعانه با هرگونه تجاوزگري و خشونت حرکت کنیم.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ متن پیام دکتر سیدامیرمحسن ضیایی به مناسبت حماسه غرورآفرین دلیر مردان سپاه به شرح زیر است:
«ساختن دنیای عاری از خشونت و تأمین امنیت شهروندان بی‌دفاع و غیرنظامیان، از بزرگترین آرمان‌های بشر امروز است.
در راه تحقق این آرزوی دست‌یافتنی و عینیت‌ بخشیدن به آرامش جهانی و ریشه‌کنی جنگ و ترور، باید متحد به سوی ساخت دنیای سرشار از صلح و البته مبارزه قاطعانه با هرگونه تجاوزگري و خشونت حرکت کنیم.
نمایش موشکی فرزندان برومند ملت و پاسخ محکم به تروریست‌ها كه تنها بخش كوچكي از اقتدار ايران اسلامي را به رخ جهانيان كشيد، این پیام مهم را به دنیا مخابره کرد که رسیدن به صلح و قطع دست شوم ترور، نه‌تنها میسر و ممکن است كه با مؤثرترين و قوي‌ترين سلاح‌هاي دفاعي و در زمان مناسب محقق خواهد شد.
اینجانب؛ افتخارآفرینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محضر رهبر فرزانه انقلاب اسلامي و ملت شریف ایران تهنیت گفته و توفیق و سرفرازی روزافزون دلاورمردان سپاه را از پروردگار متعال خواستارم.»


تعداد بازدید :  242