شماره ۱۱۵۳ | ۱۳۹۶ سه شنبه ۳۰ خرداد
صفحه را ببند
خارج از گود‌

خداحافظی همسر کاوه رضایی از تیم ملی| فرنوش شیخی، همسر کاوه رضایی عضو تیم‌ملی والیبال بانوان ایران است. او که به‌عنوان مدافع در تیم‌ملی حضور دارد چندی پیش با مهاجم سابق استقلال ازدواج کرده بود. شیخی تصمیم گرفته به دلیل شرایط کاوه رضایی از تیم‌ملی والیبال کنار برود. دلیل این مسأله لژیونر شدن کاوه و حضور در فوتبال بلژیک است. البته شیخی در این‌خصوص گفته است: «این‌که گفته می‌شود از تیم‌ملی خداحافظی کرده‌ام شایعه است. من هنوز در این مورد تصمیم نگرفته‌ام.»
مدافع پرسپولیس، سفیر سلامت معنوی| توحید سیف‌برقی، رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال از انتخاب محمد انصاری به‌عنوان سفیر سلامت معنوی خبر داد. وی در این‌خصوص گفت:   «در پنجاه و چهارمین همایش سلامت و زندگی با موضوع سلامت  معنوی که زیرنظر دانشگاه علوم پزشکی تهران، شهرداری تهران و فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود، محمد انصاری، بازیکن پرسپولیس و ملی‌پوش کشورمان  به‌عنوان سفیر سلامت معنوی معرفی خواهد شد. همچنین از طرف فدراسیون فوتبال تابلو و لوح تقدیری به وی اهدا می‌شود.»
ایران، میزبان اسکی آلپاین| فدراسیون جهانی اسکی، میزبانی رقابت‌های اسکی آلپاین در اسفندماه‌ سال جاری را به ایران داد.  زمان دقیق و همین‌طور محل برگزاری مسابقات بعد از رایزنی ایران با فدراسیون جهانی و همین‌طور کنفدراسیون آسیا مشخص خواهد شد. تا ماه مرداد شرایط میزبانی اعلام می‌شود و مهرماه نیز از کشورهای مختلف برای شرکت در این مسابقات دعوت خواهد شد. با توجه به میزبانی ایران، کشورمان محدودیتی برای تعداد حضور اسکی‌بازان ندارد و به همین دلیل ترکیبی از بزرگسالان و جوانان در این دوره شرکت می‌کنند.
برگزاری جام حذفی با 4 تعویض| فیفا تغییرات زیادی در قوانین داوری ایجاد کرده است. برخی از این تغییرات به صورت تخصصی مربوط به داوران است اما برخی دیگر از این تغییرات برای تمام اهالی فوتبال قابل درک است یکی از این قوانین انجام یک تعویض اضافه در مسابقاتی است که به وقت اضافه می‌رود. به این ترتیب در جام حذفی فصل آینده فوتبال ایران در صورتیکه مسابقه‌ای به وقت اضافه کشیده شود در آنصورت تیم‌ها می‌توانند به جای  3 تعویض 4 تعویض داشته باشند و درواقع یک تعویض اضافه خواهند داشت.


تعداد بازدید :  370