شماره ۱۱۵۳ | ۱۳۹۶ سه شنبه ۳۰ خرداد
صفحه را ببند
ورزش جهان

پرتاب دلارهای تقلبی برای بازیکن پول‌دوست| در جریان بازی یکشنبه شب جوانان ایتالیا و دانمارک که در رقابت‌های قهرمانی اروپا صورت گرفت، هواداران ایتالیا به شیوه خودشان دوناروما دروازه‌بان میلان را مخاطب اعتراض‌های خود قرار دادند. این دروازه‌بان بسیار جوان پیش‌تر اعلام کرد که نمی‌خواهد در میلان بماند و می‌خواهد به تیمی برود که در آن پول بیشتری به دست بیاورد و همین باعث شد که هواداران میلان یکشنبه شب آن‌قدر دلار تقلبی برای این دروازه‌بان پرتاب کنند که جریان این بازی مختل شود و داور بازی را متوقف کند.
درخواست رونالدو از مندس برای بازگشت به منچستر| تازه‌ترین خبرهای منتشر شده در رسانه‌ها درباره رونالدو این است که که مهاجم رئال‌مادرید مقصد بعدی‌اش را به مدیر برنامه‌اش اعلام کرده است. بهترین بازیکن جهان از خورخه مندس خواسته هر طور که شده راهی پیدا کند که او بتواند دوباره به اولدترافورد برود و پیراهن منچستریونایتد را بر تن کند.
سرمربی سابق زنان ایران در بوندس‌لیگا| مسئولان باشگاه آینتراخت فرانکفورت، هلنا کاستا که پیش‌تر به‌عنوان سرمربی تیم‌ملی فوتبال دختران در کشورهای ایران و قطر فعالیت کرده بود را به‌عنوان مربی استعدادیاب این باشگاه در بخش مردان انتخاب کردند. به این ترتیب هلنا کاستا به‌عنوان اولین مربی زن در تاریخ بوندس‌لیگا روی نیمکت یک تیم‌ ‌در سطح حرفه‌ای مردان می‌نشیند.
پرس دوباره رئیس رئال‌مادرید ماند| فلورنتینو پرس برای پنجمین دوره، به ریاست باشگاه رئال‌مادرید رسید تا دورانش در این باشگاه موفق اسپانیایی حداقل تا‌سال ۲۰۲۱ ادامه داشته باشد. پرس در این انتخابات هم رقیبی نداشت. با انتخاب پرز به‌عنوان رئیس باشگاه، نقل‌وانتقالات آتی تیم اسپانیایی ازجمله جدایی احتمالی کریستیانو رونالدو یا انتقال احتمالی کیلیان امباپه، تاثیری در جایگاه وی نخواهد داشت.
کمک مالی ویلاش‌بواش به پرتغالی‌ها| ‌آندره ویلاس‌بوآس، سرمربی کنونی تیم شانگهایSIPG چین که سابقه هدایت تیم‌های مطرح چلسی و  زنیت‌ سن پترزبورگ را نیز دارد مبلغ 100‌هزار یورو به خانواده‌های قربانیان حادثه آتش‌سوزی جنگل‌های پرتغال کمک کرد. گفتنی است فوتبالیست‌های زیادی در سرتاسر جهان اقدام به پرداخت کمک مالی به افراد آسیب‌دیده این حادثه کرده‌‌اند.

 


تعداد بازدید :  312