شماره ۱۱۵۳ | ۱۳۹۶ سه شنبه ۳۰ خرداد
صفحه را ببند
روایتی شگفت‌انگیز از امضای قرارداد ‌هافبک جوان با استقلال
شجاعیان، وسیله کل‌کل میلیاردی سرخابی‌ها!

شهروند| داریوش شجاعیان بدون تردید جنجالی‌ترین انتقال فوتبال ایران در نقل و انتقالات امسال تاکنون بوده است؛ ستاره موفق گسترش فولاد اگرچه با استقلالی‌ها به توافق رسیده بود اما عصر یکشنبه ملتهبی را برای هواداران این تیم ساخت. او ظاهرا استقلالی‌ها را دور زد و تا پای قرارداد با پرسپولیس رفت اما برگشت و قراردادش با تیم آبی پایتخت را به امضا رساند.
جلسه شگفت‌انگیز
رقابت  استقلال و پرسپولیس بر سر داریوش شجاعیان از چندی قبل شروع شده بود اما جمعه گذشته مدیرعامل گسترش فولاد اعلام کرد؛ با دریافت 1.5‌میلیارد تومان رضایتنامه این بازیکن را به استقلال می‌دهد و او استقلالی شده است. همه چیز طبق روال عادی پیش می‌رفت اما درست زمانی که عصر یکشنبه قرار بود شجاعیان به باشگاه استقلال برود و قراردادش را امضا کند، ناگهان او تلفنش را خاموش کرد و غیب شد! در همان گیرودار رئیس کانون هواداران پرسپولیس اعلام کرد؛ شجاعیان در جلسه با ترکاشوند، مسئول نقل و انتقالات پرسپولیس شرکت کرده و این درحالی بود که مدیرعامل گسترش فولاد در دفتر توفیقی مسئول نقل و انتقالات استقلال حضور داشت. یکی از شاهدان حاضر در جلسه استقلالی‌ها با مدیرعامل گسترش فولاد نقل می‌کند که در حین جلسه پرسپولیسی‌ها بارها پیشنهاد مالی خود را افزایش دادند تا زمینه حضور شجاعیان در تیم خود را فراهم آورند. از این رو حتی نصیرزاده مدیرعامل گسترش نیز با مبلغ پرسپولیسی‌ها وسوسه شده و قصد داشته تفاهم با استقلال را برهم بزند. در این شرایط اما گفته می‌شود زنوزی مالک گسترش فولاد وسط آمده و به صورت تلفنی اعلام کرده؛ به واسطه قولی که در شب‌های قدر به منصوریان داده، شجاعیان باید به استقلال برود. از این‌رو تفاهمنامه‌ای میان گسترش فولاد و استقلال امضا شد که شجاعیان به غیر از این دو تیم در تیم دیگری نمی‌تواند به میدان برود. بعد از این تفاهمنامه شجاعیان که راهی به جز قرارداد با استقلال نداشت،‌ شبانه به باشگاه آبی‌پوش رفت و رسما پیراهن استقلال را  برتن کرد.
رقابت میلیاردی
اینکه رقم‌های میلیاردی در فوتبال ایران رد وبدل می‌شود مورد عجیبی نیست اما رقابت سرخابی‌ها بر سر یک بازیکن با پیشنهادهای نجومی موضوعی کم سابقه در فوتبال ایران است که درباره شجاعیان اتفاق افتاد. همین حالا استقلالی‌ها برای رضایتنامه شجاعیان 1.5‌میلیارد تومان به همراه دو بازیکن رده سنی امید به گسترش فولاد دادند و با خود این بازیکن هم قراردادی 900‌میلیون تومانی امضا کردند. این درحالی است که گفته می‌شود پرسپولیسی‌ها به شجاعیان پیشنهاد دادند 1.85‌میلیارد به همراه علوان‌زاده و کرملاچعب را به گسترش فولاد می‌دهند و قرارداد شجاعیان با سرخ‌ها نیز 1.6‌میلیارد خواهد بود که این پیشنهاد را مالک گسترش فولاد وتو کرد. یعنی برای هردو باشگاه شجاعیان بالای 2‌میلیارد آب می‌خورد، آنهم درحالی‌که این بازیکن سابقه چندانی در فوتبال ایران ندارد.

 


تعداد بازدید :  544