شماره ۴۱۰ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۱ آبان
صفحه را ببند
بازار جهانی

گالکسی S5  پلاس به بازار می‌آید
زمزمه ملایمی مبنی بر رونمایی گوشی جدیدی از سامسونگ با نام گالکسی S5 پلاس به گوش می‌رسد. سامسونگ با این کار رویکرد جدیدش در تولیدات دقیقه نودی را تثبیت می‌کند زیرا اواخر‌ سال میلادی گذشته نیز آپدیت جدیدی از گوشی S4 را با قابلیت بهره‌برداری از نسل چهارم ارتباطی پیشرفته (LTE-A) رونمایی کرد. گالکسی S5 دارای تراشه اسنپ ‌دراگون 801 با چهار هسته پردازشی به قدرت 2.5 گیگاهرتزی است.

نفوذ چینی‌ها به سرویس ذخیره‌سازی اپل
براساس اعلام اپل، گریت فایر، گروه چینی نظارت بر اینترنت گزارش داده که هکرها با استفاده از آنچه حمله (MITM) یا مردی در میانه نامیده می‌شود، وب‌سایت خود را بین کاربران و سرور‌ آی‌کلود اپل قرار دادند، داده‌ها را ردیابی کردند و موفق شدند به رمزعبورها، پیام‌های الکترونیکی، تماس‌ها و عکس‌های کاربران دسترسی پیدا کنند.

هشدار به رانندگان ساب و پونتیاک
جنرال‌موتورز قصد دارد به مالکان خودروهای پونتیاک وایب و‌ هاچ‌بک ساب 9-2X هشدار دهد تا زمانی که کیسه‌های هوای معیوب را تعویض نکرده‌اند به همراهانشان اجازه ندهند از صندلی سرنشین جلو استفاده کنند. سخنگوی جنرال‌موتورز اعلام کرد: از 85‌هزار نفری که مالک مدل سال‌های 2003 و 2004 وایب هستند کسانی که در مناطقی با رطوبت بالا از جمله فلوریدای جنوبی، پورتوریکو،‌ هاوایی و گوام زندگی می‌کنند، نامه‌های هشدار را از این شرکت دریافت خواهند کرد.

پرداخت اپل در آپدیت iOS 8.1
آپدیت iOS 8.1 این سیستم عامل در اختیار کاربران آیفون و آیپد قرار گرفت. مهم‌ترین ویژگی این آپدیت فعال شدن سیستم پرداخت Apple Pay است که یکی از بزرگ‌ترین سرویس‌های اپل در سال‌های اخیر به شمار می‌رود. اپل پی کاربران آیفون 6، آیفون 6پلاس، آیپدایر 2 و آیپدمینی 3 را قادر می‌سازد که از طریق سنسور اثرانگشت به خرید آسان کالای خود اقدام کنند.


تعداد بازدید :  233