شماره ۴۰۷ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۲۸ مهر
صفحه را ببند
مورینیو نگران پول تلفن، موجی دلواپس یووه

شهروند| بعد از شنبه‌ای طوفانی، رکوردها و حواشی جالبی از سوی سایت‌ها و روزنامه‌های اروپایی مورد اشاره قرار گرفت. بارسلونا به خاطر نمایش ضعیف در نیمه اول از سوی هواداران ورزشگاهی با 3 برابر تعداد ساکنان منطقه ایبار، هو شد اما مسی و نیمار به داد آبی و اناری‌پوشان رسیدند و برتری 3 بر صفر و تداوم صدرنشینی را رقم زدند.
مورینیو، نگران پول تلفن
روزی نیست که ژوزه مورینیو درباره مسائل مختلف فوتبال حرف نزند. او پس از پایان پیروزمندانه تیمش در خانه کریستال پالاس در پاسخ به این سوال که آیا درباره کاستا با دل بوسکه صحبت کرده یا نه، گفت: «وقتی می‌دانم که این حرف‌ها فایده‌ای ندارد چرا پول تلفن روی دست خودم بگذارم؟! مطمئنم که او به وضع خوبش باز خواهد گشت. همه مربیان ملی هیچ وقت به مربیان باشگاهی گوش نمی‌دهند و انگار حرف ما برای آنها هیچ ارزشی ندارد.»
موجی و مظلومیت یوونتوس
لوچانو موجی، رئیس فاسد سابق یوونتوس ادعا کرد فرانچسکو توتی کاپیتان رم داوران را در وضعیتی قرار می‌دهد که به احتمال زیاد منجر به ناداوری ناخواسته سوت‌به‌دست‌ها علیه بانوی پیر می‌شود. موجی آنچه را که به‌زعم خودش مظلومیت یووه می‌نامد با آماری که صحتش زیر سوال است، فریاد زد: «آمار را در اختیار هرکس که بخواهد قرار خواهم داد. بین سال‌های ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۶ به سود میلان ۷۰ پنالتی گرفته شده است، به سود رم ۵۷ تا، برای لاتزیو ۵۵ تا، برای ناپولی ۵۴ تا و برای یوونتوس و اینتر فقط ۵۳ تا. در مورد پنالتی‌هایی که علیه این دو سوت زده شده است هم میلان با ۲۵، یوونتوس با ۲۶، لاتزیو با ۳۰، اینتر، رم و ناپولی با ۳۹ پنالتی حضور دارند.»
آلبانی - صربستان، از نو
هرچند اول و اواخر آبان برای تعیین سرنوشت و احکام مربوط به اتفاقات بازی نیمه‌تمام صربستان و آلبانی تعیین شده اما از هم‌اکنون، گمانه‌زنی‌ها حاکی از انجام مجدد بازی از ابتدا و در زمین بی‌طرف و بدون تماشاگر است. رادولف رپگا، عضو کمیته انضباطی یوفا و دبیرکل اتحادیه فوتبال جمهوری چک گفت: «هم تیم‌ملی صربستان و هم تیم‌ملی آلبانی به شدت مورد تنبیه قرار خواهند گرفت. بازی رفت هم که نیمه‌تمام باقی ماند به احتمال فراوان از ابتدا در ورزشگاهی بی‌طرف و پشت درهای بسته برگزار می‌شود.»
بکام و عیادت از سرطانی 11ساله
دیوید بکام به قصد تکمیل پروژه نقش‌آفرینی در فیلمی درباره مبارزه با سرطان به دیدار کودک 11ساله مبتلا به این بیماری رفت. لوید که در مدرسه میلو بریس درس می‌خواند به دلیل ابتلا به سرطان نتوانسته فوتبالش را ادامه دهد و حالا بزرگترین آرزویش به جای فوتبالیست شدن دیدار با ستارگان فوتبال است. دومین بازیکن برتر‌سال 1999 فوتبال جهان  با اقدام اخیرش به آرزوی این پسر جامه واقعیت بخشید.


تعداد بازدید :  235