شماره ۴۰۷ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۲۸ مهر
صفحه را ببند
حاشیه

جهانبخش ژانویه ترانسفر می‌شود
علیرضا جهانبخش،‌ هافبک ایرانی نایمخن که قبل از شروع فصل صحبت‌های زیادی درباره ترانسفرش به تیم‌های بزرگ اروپا مطرح شده بود، در تعطیلات بین فصل از نایمخن جدا می‌شود. امیر‌هاشمی مقدم، مدیربرنامه‌های این بازیکن گفته است: «اگر جهانبخش به روند فعلی‌اش ادامه بدهد، به احتمال زیاد در ماه ژانویه از نایمخن جدا می‌شود. شرایط مالی باشگاه و بدهی انباشته نایمخن، به گونه‌ای است که مدیران باشگاه برای تأمین بخشی از هزینه‌هایشان ناگزیرند به پیشنهادات خوبی که برای جهانبخش می‌رسد نگاه ویژه‌ای داشته باشند.»

ورزشکاران صاحب پارک جهانی صلح می‌شوند
در نشست خبری مدیران مرکز بین‌المللی نهادینه‌سازی ورزش و هنر مباحثی همچون احداث پارک المپیک یا پارک جهانی صلح برای علاقه‌مندان هنر و ورزش و تولید سمفونی صلح و توسعه پایدار مطرح شد. ناصر عظیمی، مدیر مرکز بین‌المللی نهادینه‌سازی ورزش و هنر دراین‌باره گفت:  «تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا پارک المپیک یا پارک جهانی صلح را با توجه به ویژگی‌های منحصربه‌فرد احداث کنیم که این یکی از اهداف بلندمدت ما محسوب می‌شود که براساس آن در این پارک جهانی مجموعه‌هایی چون دانشگاه ورزش، دانشگاه بین‌المللی هنر، پژوهشگاه ملل و اقوام و کاخ فستیوال‌ها پیش‌بینی شده است.»

کرار سرانجام به ایران برگشت
در آستانه دیدار استقلال مقابل پدیده مشهد ترس از عدم بازگشت جاسم کرار به ایران به جان استقلالی‌ها افتاده بود.‌ هافبک عراقی که قبل از ترک ایران به مقصد قطر طی مصاحبه‌ای از مشکلاتش در استقلال گفته بود، بار دیگر حرف و حدیث‌های زیادی را ایجاد کرد. با این وجود کرار روز گذشته مستقیما از نجف به مشهد رفت و به اردوی استقلالی‌ها پیوست. کرار روز گذشته در تمرینات استقلال نیز شرکت کرد تا تمام شایعات از بین برود.

حاشیه‌های قرعه‌کشی جام حذفی
دعوا ی سرخابی‌ها بر سر آزادی
روز گذشته قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور در محل سازمان لیگ برگزار شد که حاشیه‌های زیادی به همراه داشت. براساس این قرعه‌کشی استقلال و پرسپولیس میزبان شدند. سازمان لیگ زمان برگزاری تمام بازی‌ها به جز دیدار استقلال با پارسه را (که 5 آبان برگزار می‌شود) روز 4 آبان اعلام کرد تا مشکلی برای میزبانی در ورزشگاه آزادی وجود نداشته باشد اما مسئولان این ورزشگاه عنوان کرده‌اند به دلیل لطمه احتمالی به چمن ورزشگاه، در دو روز متوالی نمی‌توانند میزبان باشند. از طرفی طبق قرعه کشی انجام شده بازی استقلال با پارسه در آزادی انجام می شود و این موضوع واکنش سرخپوشان را به همراه داشت.خوردبین دراین‌باره می‌گوید: «من پیشنهاد می‌دهم که بازی ما در روز 3 آبان برگزار شود. از طرفی اگر هم دو روز متوالی در آزادی بازی باشد، مشکلی پیش نمی‌آید، ما قول می‌دهیم مشکلی برای چمن ورزشگاه ایجاد نکنیم.»


تعداد بازدید :  228