شماره ۹۲۹ | ۱۳۹۵ پنج شنبه ۴ شهريور
صفحه را ببند
فرمانده کل سپاه:
امن‎ترین کشور هستیم

فارس|  فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: آنها که می‌خواهند در مسیر انقلاب اصلاح انجام دهند، شعار عوام‌فریبانه سر می‌دهند. سرلشکر محمدعلی جعفری روز گذشته درجمع نخبگان بسیجی استان همدان با گرامیداشت یاد شهدا به‌ویژه شهدای مدافع حرم با بیان این‌که انقلاب اسلامی با همه سختی‌ها و پیچیدگی‎هایی که دارد، توانسته خود را به این مرحله از قدرت و امنیت و استقلال برساند، اظهار کرد: همواره دشمنان خارجی و داخلی موانع مختلفی را در سر راه انقلاب قرار داده‌اند اما عامل موفقیت تا به امروز مجاهدت‌های افراد مختلف درعرصه جنگ سخت و نرم بوده است. فرمانده کل سپاه افزود: افتخار می‌کنیم درجامعه‌ای زندگی می‌کنیم که اکثریتش این انقلاب را حمایت و پشتیبانی می‌کنند و افرادش برای خدا قیام کرده‌اند، بقیه راه انقلاب اسلامی احتیاج به حرکت خودجوش درونی تک‌‌تک ما براساس اخلاق، تلاش، مجاهدت و سختکوشی دارد تا بتوانیم انقلاب از این مرحله سوم عبور داده و مرحله چهارم را آغاز کنیم و شرمنده رهبر معظم انقلاب نشویم. فرمانده سپاه پاسداران گفت: در بعد امنیتی الگو شده‎ایم؛ چراکه امن‎ترین کشور هستیم و کسی نمی‌تواند علیه امنیت ایران اقدامی انجام دهد. وی با بیان این‌که ما در کارهای فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و... دشمنان داخلی داریم، ادامه داد: دیدگاه‌های مخالف دیدگاه رهبری مانع کار می‌شود و به‌خصوص وقتی که لایه‌های پوشش همچون اصلاحات یا رفرم می‌خواهد مسیر انقلاب را اصلاح کنند، کار سخت می‌شود. سرلشکر جعفری خاطرنشان کرد: باور این‌که تفکری می‌تواند مقابل تفکر رهبری بایستد، سخت است؛ چراکه ولی‌فقیه کسی است که موضع‌گیری‎هایش تماما از روی اسلام، قرآن و شرع است، اما سختی کار ما این است که بدانیم در داخل کدام مسئول و غیرمسئولی مخل است و بصیرت یعنی همین.
وی ادامه داد: التزام عملی به فرامین ولی‌فقیه یعنی این‌که اگر باور دیگر هم داری، به تفکر رهبری عمل کنی؛ نه این‌که شعار انقلاب بدهی و کار دیگری انجام بدهی و قهر کنی؛ چراکه این‌طور انقلابی بودن‎ها ارزش ندارد.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: موانع اصلی پیشرفت همه انقلاب‌ها همیشه از داخل بوده است، همه انقلاب‎ها نیز همواره از داخل ضربه خوردند و ما نیز باید مراقب تهدیدات داخلی باشیم. سرلشکر جعفری ادامه داد: وی با بیان این‌که تفکر دوم خرداد به دنبال متوقف کردن انقلاب اسلامی است، گفت: آنها می‌خواهند در مسیر انقلاب اسلامی اصلاح انجام بدهند و با دادن شعارهای عوام‎فریبانه اعم از عدالت اجتماعی و... مردم را فریب بدهند. وی ادامه داد: عده‎ای شبهات سیاسی ایجاد می‌کنند و با استفاده از عناصر داخلی غیرانقلابی و دنیاطلب که خیال می‌کنند انقلابی هم هستند، درمقابل تفکر رهبری می‎ایستند.


تعداد بازدید :  179