شماره ۹۱۷ | ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۱ مرداد
صفحه را ببند
کهکشان مادرید بدون ستاره قهرمان شد
استارت زیدان با سوپرجام اروپا

شهروند|  به نظر می‌رسد رئال‌مادرید و زیدان روزهای رویایی را با یکدیگر سپری می‌کنند و در ادامه موفقیت‌های این مربی فرانسوی روی نیمکت کهکشانی‌ها یک جام دیگر به ویترین افتخارات رئال‌مادرید اضافه شد.
بازگشت باز هم با راموس
رئال مادرید که در غیاب ستارگان بزرگی مثل رونالدو، بیل، کروس، ناواس و په‌په در سوپرجام فوتبال اروپا به مصاف سویا رفت، در چند‌ سال اخیر به دلیل قهرمانی‌های متعدد در لیگ اروپا به یکی از پایه‌های ثابت این دیدار تبدیل شده است. آسنسیو بازیکن جوان رئال در دقیقه 21 تیمش را پیش انداخت اما فرانکو وازکوییز در دقیقه 41 و یون کونوپلیانکا در دقیقه 71 برای سویا گلزنی کردند تا کهکشانی‌ها در آستانه شکست قرار بگیرند. با این حال شاید کسی فکر نمی‌کرد بار دیگر سرخیو راموس مثل فینال لیگ قهرمانان در سال‌های 2014 و 2016 در لحظات پایانی به یاری تیمش بیاید و به‌عنوان یک مدافع در ثانیه‌های پایانی ناجی رئالی‌ها شود. این اتفاق رخ داد تا بازی به وقت‌های اضافه برود و این بار وقتی همه در انتظار ضربات پنالتی بودند، کارواخال دیگر مدافع رئال در دقیقه 119 کار سویا را تمام کرد و بازی را 3 بر 2 به سود رئال به پایان رساند.
روزهای خوش زیزو
زین‌الدین زیدان که در اواسط فصل گذشته هدایت رئال را برعهده گرفت و با فتح لیگ قهرمانان اروپا فصل قبل را رویایی به پایان رساند، در ابتدای فصل جدید نیز توانست یک جام معتبر به دست بیاورد. این سومین قهرمانی کهکشانی‌ها در سوپرجام اروپا بود، اگرچه آنها هنوز پایین‌تر از بارسلونا و میلان با 5 قهرمانی در این جام هستند.
زیدان: شاید مستحق قهرمانی نبودیم
زین‌الدین زیدان به تمجید از سویا پرداخت: «باید به سویا بابت عملکرد فوق‌العاده‌اش در این بازی تبریک گفت. گاهی اوقات انجام چنین بازی‌های بزرگی دو روی متفاوت دارد و شما در این بازی شاهد چنین چیزی بودید. درنهایت این ما بودیم که بازی را بردیم اما مطمئن نیستم که شایسته این قهرمانی باشیم.»


تعداد بازدید :  306