خارج از گود‌
 

 

پرونده سپاهان در فیفا بسته شد| مارسیو هنریکه مایا پاسوس،‌هافبک برزیلی سابق سپاهان که در نیم فصل لیگ سیزدهم با قراردادی به مدت یک و نیم فصل به تیم زردپوش اصفهانی پیوست به خاطر بدهی که به وی ایجاد شد مشکلاتی را برای سپاهان در مسیر جذب بازیکنان خارجی ایجاد کرد. با این حال از باشگاه اصفهانی خبر می‌رسد با پرداخت بدهی به هنریکه و مصالحه با این بازیکن، پرونده سپاهان در فیفا بسته شده و دیگر خطری پنجره نقل و انتقالات اصفهانی‌ها را تهدید نمی‌کند. در این صورت اگر بازیکن خارجی در لیست سرمربی فصل بعد سپاهان قرار داشته باشد، سپاهانی‌ها مشکلی برای جذب وی نخواهند داشت.
رایگان شدن الهلال در بازی با پرسپولیس| تیم فوتبال پرسپولیس دوشنبه(4 اردیبهشت) در مسقط میهمان الهلال در بازی برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است.  کانون هواداران الهلال در عمان خبر داد:   «باشگاه الهلال دیدار برگشت با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا را رایگان اعلام کرد تا تمام هواداران برای حمایت از تیم به ورزشگاه بیایند.» بازی رفت این دو تیم در ورزشگاه سلطان قابوس با وجود میزبانی پرسپولیس 11‌هزار هوادار برای تشویق الهلال آمده بودند و بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.
پرچمدار پارالمپیک دوومیدانی‌کار شد| عشرت کردستانی، پرچمدار کاروان ایران در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو، فعالیتش را در رشته دو و میدانی آغاز کرد. او که در رشته والیبال نشسته فعالیت می‌کرد، دراین‌باره گفت:   «بعد از پارالمپیک ریو تصمیم گرفتم فعالیت در یک رشته جدید را تجربه کرده و توانمندی‌ام را محک بزنم. بنابراین در‌سال جدید علاوه بر رشته والیبال نشسته در دوومیدانی نیز فعالیت می‌کنم تا بتوانم در این رشته نیز نتیجه کسب کنم. تمام تمرکزم بر روی رشته انفرادی دو و میدانی و ماده پرتاب وزنه است تا در مسابقات انتخابی موفق باشم. فعلا در این رشته توانایی‌ام را محک می‌زنم و امیدوارم بیشتر از والیبال نشسته در آن موفق باشم.»
بازیکن آمریکایی شیمیدر به ایران آمد| تیم بسکتبال شیمیدر که چند هفته پیش با رابرت آپشا بازیکن آمریکایی به توافق رسیده بود، سرانجام این بازیکن را در اختیار گرفت و او به ایران آمد. این بازیکن ٢٣ ساله و
 ٢١٣ سانتی متری که در پست سنتر بازی می‌کند، فصل جاری را در لیگ لبنان آغاز کرده بود. شیمیدر امروز در هفته نهم مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال میهمان پتروشیمی بندرامام خواهد بود.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/97518/خارج-از-گود‌