تقدیر وزیر کشور از خدمات هلال‌احمر به مردم سیل‌زده
 

 

شهروند|  وزیر کشور در جلسه ستاد مدیریت بحران آذربایجان‌شرقی از نقش مهم و تاثیرگذار هلال‌احمر در یاری رساندن به مردم تقدیر کرد. عبدالرضا رحمانی فضلی در جلسه ستاد مدیریت بحران آذربایجان‌شرقی در آذرشهر گفت: هلال‌احمر در حوزه امداد و نجات نقش مهم یاری‌رسانی به مردم را برعهده دارد و جا دارد از زحمات همه تلاشگران این عرصه به‌خصوص در خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان در استان‌های مختلف کشور تقدیر و تشکر کرد. وی با تأکید بر اهمیت آموزش در پبشگیری از حوادث افزود: ضروری است تا در حوزه آموزش و تقویت و توسعه آموزش‌های همگانی با سرعت بیشتری فعالیت کرد.
ارایه گزارش خدمات امدادی هلال‌احمر به سیل‌زدگان استان
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر نیز در سفر به استان آذربایجان‌شرقی در جلسه مدیریت بحران این استان با حضور وزیر کشور شرکت و گزارش عملیات خدمات هلال‌احمر در سیل و آبگرفتگی را ارایه کرد. مرتضی سلیمی در این جلسه ضمن ارایه گزارش خدمات هلال‌احمر در حادثه سیل و آبگرفتگی از ٢٥ تا ٣٠ فروردین ٩٦، گفت: تاکنون یک‌هزار و 387 تن از متاثران سیل در آذربایجان‌شرقی در ١٨ شهرستان استان خدمات امدادی لازم را دریافت کرده‌اند. وی با اشاره به اسکان اضطراری ٢٩٠ متاثر از سیل و انتقال 6 تن به مراکز درمانی، تصریح کرد: 66 تیم عملیاتی هلال‌احمر در هفته اخیر شبانه‌روز در خدمت‌رسانی به هموطنان در آذربایجان‌شرقی بودند و سیلاب را از 153 واحد مسکونی تخلیه و 40 خودرو را از مسیر سیلاب رهاسازی کردند.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به برپایی 51 دستگاه چادر و توزیع 600 تخته پتو میان سیل‌زدگان، گفت: به‌علاوه 11‌هزار و 911 قوطی انواع کنسرو، پنج‌هزار و 130 کیلوگرم برنج، 3‌هزار و 689 کیلوگرم حبوبات، یک‌هزار و 643 کیلوگرم قند و شکر، 250 تخته پتو، 200 ست شست‌وشو و 160 شعله والوور میان متاثران توزیع شده است.

 


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/97449/تقدیر-وزیر-کشور-از-خدمات-هلال‌احمر-به-مردم-سیل‌زده