ویترین خانواده
 

 

سرمایه‌گذاران خرد بورس دست نگه دارند
ایلنا| معاون سازمان بورس با هشدار به سرمایه‌گذاران انفرادی در بورس در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار داشت: سهامداران خرد بیشترین تأثیرپذیری را از نوسانات بورسی ناشی از جو انتخاباتی خواهند داشت. علی سعیدی گفت: درکشورهای مختلف زمانی که بحران‌های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی به وجود می‌آید، در دوره مشخصی بین یک تا سه‌ماه قیمت‌های سهم کاهش می‌یابد و باز هم به‌طور متوسط به جای اول خود بازمی‌گردد.

مراقب روغن‌زیتون قاچاق باشید
 مهر| عضو شورای ملی زیتون با بیان این‌که مصرف روغن پومیس برای انسان خطرناک است، ازمردم خواست ازخریدن روغن‌زیتون‌های قاچاق خودداری کنند. نادر جلالت با بیان این‌که روغن‌زیتون درجه‌ بندی‌های مختلف ازجمله فرابکر، بکر، معمولی، لامپانت، تصفیه شده و پومیس دارد، اظهار داشت: فرابکر بهترین نوع روغن‌زیتون است، اما در ایران متاسفانه گاهی ما شاهد هستیم روغن پومیس به جای بکر یا فرابکر و با قیمت‌های بالا به مصرف‌کنندگان عرضه می‌شود. گفتنی است؛ قیمت هر لیتر روغن فرابکر حدود ۴۰‌هزار تومان است. او با بیان این‌که قیمت روغن پومیس در دنیا حدود یک دلار است، گفت: این روغن قابل خوردن نیست، دستگاه‌های مربوطه نیز جلوی واردات آن را گرفته‌اند، با این حال این محصول به شکل قاچاق وارد کشور و لیتری بین ۲۰ تا ۲۵‌هزار تومان فروخته می‌شود.

آغاز مرحله دوم ساماندهی سهام عدالت
 ایرنا| مشاور مدیرعامل سازمان خصوصی‌سازی با اشاره به آغاز مرحله دوم ساماندهی سهام عدالت از دقایق نخستین بامداد دیروز از مشمولان خواست تا شماره شبای حساب‌های بانکی خود را با ورود به صفحات شخصی خود دراین سامانه وارد کنند. به گفته جعفر سبحانی طی  مرحله دوم ساماندهی سهام عدالت، مشمولان می‌توانند با مراجعه به سامانه به آدرس www.samanese.ir به اعلام شماره شبای 24 رقمی حساب بانکی خود همراه با IR اولیه بپردازند. همچنین شماره شبا برای پرداخت سود سهام عدالت ‌سال 95 به مشمولان دریافت می‌شود که امید می‌رود از نیمه دوم امسال و با اعلام سود 60 شرکت سرمایه‌پذیر، سود سهام عدالت به حساب افراد واریز شود.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/97444/ویترین-خانواده