ورزش جهان
 

 

نویر فصل را از دست داد| کارل‌هاینس رومنیگه، مدیرعامل باشگاهی بایرن‌مونیخ اعلام کرد که مصدومیت مانوئل نویر، فصل را قطعا برای او به پایان رسانده است. نویر در بازی سه‌شنبه‌شب کهکشانی‌ها برابر رئال‌مادرید در اثر برخورد با کریستیانو رونالدو از ناحیه پای چپ دچار شکستگی شد و طبق اعلام رومنیگه این مصدومیت جدی، سنگربان 31ساله باواریایی‌ها را 8 هفته خانه‌نشین خواهد کرد.
اینتر و پرداخت دستمزد سنگین برای جذب سیمئونه| اینتر قصد دارد برای به خدمت‌گرفتن دیگو سیمئونه مبلغ هنگفتی هزینه کند. نشریه گاتزتا دلو اسپورت از تلاش سران نراتزوری برای جذب مربی بزرگ برای فصل آینده گزارش داده است. این روزنامه مدعی است که گروه سونینگ قصد دارد با پرداخت مبلغ 10 الی 11‌میلیون یورو در سال، دیگو سیمئونه را نسبت به حضور در این باشگاه متقاعد کند.
دخه‌آ از رئال اولتیماتوم گرفت| دیوید دخه‌آ دروازه‌بان منچستر یونایتد باید هرچه سریع‌تر پاسخ پیشنهاد رسمی رئال‌مادرید برای عقد قرارداد در نقل و انتقالات تابستانی را بدهد. فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال به دنبال عملکرد نه چندان خوب کیلور ناواس به فکر جذب یک دروازه‌بان طراز اول است و از همین‌رو به دخه‌آ اولتیماتوم داده هرچه سریع‌تر نظر نهایی‌اش را برای پیوستن به این تیم اعلام کند.
پیشنهاد 20‌میلیون یورویی چینی‌ها به تری 36 ساله| جان تری که رسما اعلام کرده؛ درپایان فصل از چلسی جدا خواهد شد،‌ با پیشنهاد اغوا‌کننده چینی‌ها رو‌به‌رو شده است. شانگهای شنهووا پیشنهادی معادل 20‌میلیون یورو برای این مدافع 36ساله آماده کرده که احتمالا مورد پذیرش او قرار خواهد گرفت. چند باشگاه‌ آمریکایی هم البته خواهان به خدمت‌گرفتن تری هستند.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/97427/ورزش-جهان