هفته‌نامه
 

 

اتفاق هفته
فاز جدید درگیری علی دایی و علی کریمی در هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم اتفاق افتاد. بعد از این‌که علی دایی در دفاع از نوراللهی و عالیشاه، از ترکاشوند انتقاد کرد و ماجرای بازیکنان اوکراینی را پیش کشید، علی کریمی هم به دایی واکنش نشان داد و او را بابت  جذب خارجی‌های بی کیفیت زمان مربیگری‌اش در پرسپولیس سرزنش کرد. جدال این دو بازیکن بزرگ پرسپولیس با وساطت بزرگترهای این تیم به پایان رسید و هر دو پست‌هایی که علیه هم منتشر کرده بودند را از صفحه خود پاک کردند.

لایک هفته
پرسپولیس بالاخره بعد از 10‌سال توانست طلسم قهرمان نشدن را بشکند و جام قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کند. تیم برانکو ایوانکوویچ سه هفته مانده به پایان لیگ به واسطه امتیازاتی که کسب کرده بود قهرمانی خود را مسجل کرد و با پیروزی آسان مقابل ماشین سازی توانست قهرمان لیگ شود. پرسپولیسی‌ها در تبریز جشن مختصری گرفتند که این موضوع اصلا به مذاق هواداران تبریزی خوش نیامد و آنها برخورد بدی با بازیکنان سرخپوش داشتند.

چهره هفته
در حالی که در ایران همه اخبار حول محور قهرمانی پرسپولیس بود و همه درحال تعریف و تمجید از تیم یکدست برانکو بودند، یک ایرانی در خارج از مرزهای ایران در مبارزه‌ای جانانه حریف خود را ناک اوت کرد. امیرعلی اکبری کشتی‌گیر سابق تیم‌ملی که حالا در رشته MMA فعالیت می‌کند در مسابقات رایزین ژاپن حریف قدرتمند خود را ناک اوت کرد تا یک قدم دیگر به کسب کمربند رایزین نزدیک شود. علی اکبری که در کشتی مدال طلای آسیا و جهان را در اختیار دارد به دلیل دوبار دوپینگ کردن از سوی فیلا با محرومیت دایم روبه‌رو شد و ترجیح داد وارد رشته MMA  شود.

طنز هفته
این هم از عجایب فوتبال ایران است که کمپ یک تیم فوتبال محل پرورش مرغ و خروس باشد. هفته گذشته خبری در رسانه‌ها منتشر شد که در کمپ استقلال مرغ و خروس نگهداری می‌شود. در ابتدا مسئولان این کمپ مدعی شدند نگه داشتن مرغ و خروس در محل کمپ برای دفع کردن قضا و بلا است و چون بعد از هر پیروزی جلوی پای بازیکنان قربانی می‌دهند و این حیوانات هم برای همین در محل کمپ وجود دارند.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/97426/هفته‌نامه