اقتصاد مجازی
 

 

تحریمی‌های توییتر

فارس| توییتر ابزاری را به این شبکه اجتماعی اضافه کرده است که از ایجاد حساب‌های کاربری جدید توسط افراد منع شده از استفاده از این سایت جلوگیری و جست‌وجوی ایمن را در آن ممکن می‌کند.توییتر قول داده تا جلوی فعالیت کاربران نامناسب را در این سایت بگیرد تا دیگر کاربران با محتوای ارسالی نامناسب آنها برخورد نداشته باشند. بنابراین افرادی که به‌طور دایمی از توییتر حذف شده باشند، شانسی برای فعالیت مجدد در آن نخواهند داشت و با توجه به سوابقشان نمی‌توانند حساب‌های کاربری جدیدی خلق کنند.
 
رتبه 16 ایران در استفاده از اینترنت

ایسنا| بررسی آمار اتحادیه جهانی مخابرات در‌سال ۲۰۱۶ گویای آن است که استفاده ایرانیان از ICT در بخش‌های مختلف به گونه‌ای بوده که ایران با عدد ۳.۳ در رتبه شانزدهم زیرشاخص استفاده قرار دارد که نسبت به‌سال ۲۰۱۵ تغییری نداشته است.در این زمینه ایران درحالی رتبه ۱۶ منطقه را به خود اختصاص داده که پس از کشورهای امارات متحده عربی، رژیم صهیونیستی، قطر، بحرین، عربستان سعودی، عمان، جمهوری آذربایجان، قزاقستان، کویت، اردن، ترکیه، ارمنستان، گرجستان، لبنان و مصر قرار دارد.البته از منظر استفاده شخصی رتبه ایران ۱۷، استفاده کسب و کارها ۱۸ و استفاده دولت ۱۵ اعلام شده است.

پهپادی که جلسه برگزار می‌کند

 مهر| اگر قادر به شرکت در برخی نشست‌ها و جلسات مهم کاری نیستید، می‌توانید از این پس برای تبادل‌نظر و گفت‌وگو با افراد حاضر در این جلسات از پهپاد کمک بگیرید. گوگل به تازگی پهپادی را اختراع کرده که ابعادی بسیار کوچک داشته و در کف دست انسان جا می‌شود. این پهپاد که قادر به دریافت و ضبط تصاویر نیز هست، می‌تواند در یک اتاق پرواز کند و برقراری ارتباط صوتی و تصویری را میان حضار و افرادی در نقاط دیگر جهان ممکن کند.مزیت این پهپاد آن است که به افراد خارج از محل برگزاری جلسه حس حضور در آن را منتقل می‌کند.

 


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/91681/اقتصاد-مجازی