پاپاراتزی
 

 

دیدار شبانه ژاوی و نکونام
جواد نکونام، کاپیتان سابق تیم‌ملی پس از بازی استقلال و السد به هتل محل اقامت تیم قطری رفت و با ژاوی هرناندس دوست قدیمی‌اش دیدار و گفت و گو کرد. همزمان با حضور نکونام در اردوی السد،دیدار تیم‌های بارسلونا و اتلتیکو مادرید در نیمه نهایی کوپا دل ری درحال برگزاری بود.

پادرمیانی پروین میان برانکو و کی‌روش
روز گذشته علی پروین به‌طور ناگهانی به فدراسیون فوتبال و به دیدار مهدی تاج، رئیس فدراسیون رفت. در این دیدار علی پروین ضمن اظهار امیدواری از برطرف شدن کدورت بین سرمربی تیم‌ملی فوتبال و سرمربی باشگاه پرسپولیس گفت: «کی‌روش ازجمله مربیان بزرگ دنیاست که توانست تغییر اساسی در تیم‌ملی فوتبال ایران ایجاد  کند و فضای مناسبی برای بهره‌گیری از جوانان مستعد، فراهم کند و باید قدر این فرصت را بدانیم.» او ادامه داد: «از شما آقای تاج می‌خواهیم تا شرایطی را فراهم کنید که کی‌روش و برانکو در نشستی، سوء تفاهم‌های به وجود آمده را
بر طرف کنند. چرا که تیم‌ملی برای ما بسیار مهم است و بیش از هر چیز همدلی خانواده فوتبال را می‌طلبد.مردم ایران مستحق خوشحالی و شادابی هستند.»

جزییات درگیری قلعه‌نوعی و بنگر
بعد از دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی برخی رسانه‌ها از درگیری شدید میان قلعه‌نوعی و بنگر در رختکن خبر دادند و حتی اعلام کردند سرمربی تراکتورسازی به بنگر فحاشی کرده است. این صحبت‌ها اما موجب ناراحتی امیر قلعه‌نوعی شده است؛ تا جایی که او ترجیح داده شخصا جزییات دقایق پرحاشیه رختکن را بیان کند. قلعه‌نوعی دراین‌باره گفت: «یکی نفر بیاید بگوید امیر قلعه‌نوعی به این آقا فحاشی کرده است. من دروغ نمی‌گویم و ترسی هم ندارم که بگویم به بنگر تشر زدم ولی این داستان‌هایی که به راه انداخته شده دروغ است. ما 3 جلسه آنالیز کردیم و گفتیم پرسپولیس عالی پرس می‌کند و نباید در این فضا توپ را نگه دارید؛ حالا شما بروید گل اول و سوم بازی را ببینید! شما بودید ناراحت نمی‌شدید و داد و بیداد نمی‌کردید؟».

شوک به پرسپولیس در آستانه دربی
در حالی که پرسپولیسی‌ها برای انجام تمرین دیروز خود در سالن وزنه حضور یافتند و زیر نظر مارکو به بدنسازی پرداختند، سروش رفیعی، ستاره تازه سرخ‌پوش شده اما نتوانست به همراه سایر بازیکنان تمرین را به پایان برساند. رفیعی که پیش از این و در دیدار برابر تراکتورسازی با خطای خطرناک‌هادی محمدی به شدت مصدوم شده بود، اکنون و چند روز پیش از برگزاری دربی وضع خود را پیچیده می‌بیند و فعلا به مداوای کمر آسیب‌دیده خود می‌پردازد. رفیعی دراین‌باره گفت: «از ناحیه کمر دچار مصدومیتی جزیی شده‌ام اما از امروز یا جمعه می‌توانم در تمرینات حضور پیدا کنم، هواداران نگران مصدومیت من نباشند؛ چراکه مشکل خاصی ندارم.» با این حال در آستانه دربی نگرانی‌هایی بابت وضع رفیعی ایجاد شده است.

 


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/91652/پاپاراتزی