خارج از گود‌
 

 

مرگ خاموش فوتبالیست باشگاه نفت|  امیرحسین مرادی، بازیکن تیم امید نفت که به دلیل گازگرفتگی حدود دو هفته در بیمارستان بستری بود، ساعاتی پیش درگذشت. این اتفاق درحالی افتاد که پزشکان ابراز امیدواری کرده بودند مرادی به شرایط عادی بازگردد که متاسفانه این اتفاق نیفتاد. «شهروند» این ضایعه را به خانواده مرادی، فوتبال ایران و باشگاه نفت تسلیت می‌گوید.
خداحافظی پینگ‌پنگ‌باز ملی‌پوش|  مهران احدی، پینگ‌پنگ‌باز باتجربه و کهنه‌کار کشورمان از ادامه حضور در عرصه ملی خداحافظی کرد و تصمیم گرفت از این پس فقط در عرصه باشگاهی به فعالیت خود ادامه بدهد. احدی درباره تصمیمش اظهار داشت: «به دلیل مشغله کاری و تحصیلی تصمیم گرفتم از این پس فقط در رده باشگاهی حضور داشته باشم. من عضو هیأت علمی دانشگاه هستم و در مقطع دکترا تحصیل می‌کنم. با توجه به این شرایط تصمیم گرفتم دیگر در تیم‌ملی نباشم تا جوانان بتوانند جای من را بگیرند.»
سیامند رحمان، نامزد دریافت جایزه لاروس|  بنیاد لاروس در ویدیویی که همزمان در شبکه‌های اجتماعی توییتر، اینستاگرام و فیس‌بوک منتشر شد، نام سیامند رحمان و 5 ورزشکار به نام‌های ایهار بوکی، شناگر اهل بلاروس؛ عمرا دوراند، دونده اهل کوبا؛ مارسل ‌هاک، دونده اهل سوییس؛ صوفی یاسکو، شناگر نیوزیلندی و بئاتریس ماریا ویو از ایتالیا در رشته شمشیربازی با ویلچر را به‌عنوان کاندیداهای دریافت جایزه ورزشی جهانی لاروس اعلام کرد. این جایزه یکی از بزرگترین جوایز ورزشی جهان است و از میان برگزیدگان ادوار گذشته این جایزه می‌توان به نواک جوکوویچ، یوسین بولت، سرنا ویلیامز و دانیل دیاس اشاره کرد.
اعتراض ژیمناست‌‌ها به بی‌توجهی رئیس|  تعدادی از مربیان، داوران و بنیان‌گذار آکروباتیک ژیمناستیک (آکروژیم) در نامه‌ای اعتراض خود را نسبت به بی‌توجهی‌ سرپرست فدراسیون اعلام کردند. در متن نامه‌ اعتراض‌آمیز این افراد که رونوشت آن برای مسعود سلطانی‌‌فر وزیر ورزش، نصرالله سجادی معاون توسعه قهرمانی و همچنین کمیته ملی المپیک نیز ارسال شده، به عملکرد ضعیف اسبقیان، سرپرست فدراسیون اشاره شده است. همچنین عنوان شده که تصمیمات او ژیمناستیک را به سمت نابودی برده است.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/87878/خارج-از-گود‌