آژير
 

 

دستگیری سارق حرفه‌ای کارگاه‌های صنعتی
سارق کارگاه‌های صنعتی در آخرین سرقتش ازسوی مأموران اسلامشهر دستگیر شد. مأموران کلانتری 14 احمدآباد مستوفی هنگام گشتزنی به فردی که درحال بارگیری اموالی از یک کارگاه بود، مشکوک و برای بررسی بیشتر به او نزدیک شدند.
متهم با مشاهده مأموران، با رهاکردن اموال و سوارشدن بر خودرو سعی کرد از محل فرار کند که با سرعت عمل پلیس متهم دستگیر شد.
پس از انتقال متهم به کلانتری و دربازرسی از داخل خودرو تعدادی اموال سرقتی مربوط به کارگاه‌های صنعتی کشف شد. در بررسی‌های پلیس مشخص شد، متهم از سارقان حرفه‌ای مغازه و لوازم خودرو است و پس از انتقال به پلیس آگاهی و در بازجویی‌های تخصصی، وی به 17 سرقت کارگاه‌های صنعتی، مغازه و لوازم داخل خودرو اعتراف کرد. بنا به این گزارش، متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

ریزش کف حیاط مرد میانسال را بلعید
مرد میانسال هنگام بازدید از ساختمان متروکه‌اش، بر اثر ریزش کف حیاط به داخل چاه سقوط کرد.
شامگاه 20 دی‌ماه جاری خبر سقوط مردی به درون یک چاه در ساختمان قدیمی در محله فلاح، خیابان شهید اسدی به سامانه 125 اعلام شد که به‌سرعت مأموران ایستگاه 28 آتش‌نشانی و گروه امداد‌و‌نجات شماره پنج به محل حادثه اعزام شدند. حسن سیفی، معاون منطقه چهار عملیات آتش‌نشانی تهران درباره جزییات این حادثه اظهار داشت: در قسمت حیاط یک ساختمان قدیمی متروکه، مالک ساختمان در حال بررسی قسمت‌های مختلف این ساختمان بوده که ناگهان دهانه چاه در کف حیاط ریزش و مرد 62 ساله به عمق 10 متری چاه سقوط مي‌كند.
وی ادامه داد: آتش‌نشانان به‌سرعت با کشیدن نوار هشدار‌دهنده محل حادثه را ایمن‌سازی کردند، با بکارگیری تجهیزات فردی و ابزار مخصوص نجات، خود را به مرد میانسال رساندند و با تلاش فراوان وی را به خارج از چاه انتقال دادند.
بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ با توجه به آسیب‌دیدگی مرد میانسال از ناحیه پاها و گردن، نیروهای عملیاتی وی را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس و پس از ایمن‌سازی محل حادثه را تحویل عوامل شهرداری دادند.

کشف یک تن و 402 کیلو موادمخدر در درگیری با قاچاقچیان مسلح
باشگاه خبرنگاران| فرمانده انتظامی استان سیستان‌وبلوچستان از کشف یک تن و 402کیلو موادمخدر، دوقبضه سلاح کلاش، یک قبضه آر.پی.جی و دستگیری سه قاچاقچی حرفه‌ای در درگیری با سوداگران مرگ خبر داد.
سردار حسین رحیمی دربیان جزییات دقیق این خبر، گفت: در سلسله عملیات‌های منسجم علیه قاچاقچیان مسلح، مأموران انتظامی شهرستان‌های «مهرستان»، «سیب و سوران» و«خاش» یک باند بزرگ را که با استفاده از خودرو‌های تیزرو قصد جابه‌جایی مقادیر معتنابهی موادمخدر به صورت مسلحانه درمحور‌های فرعی شهرستان «مهرستان» را داشتند، شناسایی کردند.  فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان افزود: درپی اقدامات فنی و اطلاعاتی شبانه‌روزی، روز سه‌شنبه یگان‌های عملیاتی پلیس، دو دستگاه خودرو پژو متعلق به اعضای این باند را شناسایی و به‌طور نامحسوس تحت‌نظر قرار دادند. این مقام ارشد انتظامی با اشاره به ورود قاچاقچیان به کمین پلیس، گفت: سوداگران مرگ پس از ورود به منطقه کمین و مشاهده یگان‌های عملیاتی پلیس، با تغییر مسیر ناگهانی و تیراندازی به سمت مأموران قصد فرار از منطقه را داشتند که مأموران پس از هدف قرارگرفتن لاستیک‌های این خودرو‌ها، ضمن دستگیری دو قاچاقچی مسلح که در این درگیری مجروح شده بودند، 788کیلو تریاک، 26کیلو هرویین و 24کیلو حشیش را به همراه دوقبضه سلاح کلاش، یک قبضه آر.‌پی.‌جی، دوگلوله و 9 خرج مربوطه را کشف کردند.  فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان دربخش دیگری از سخنان خود از شناسایی یک باند توزیع‌کننده دیگر موادمخدر که با استفاده از خودرو‌های سنگین اقدام به جابه‌جایی موادمخدر می‌کردند، خبر داد و گفت: دراین عملیات مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری مأموران انتظامی خراسان‌رضوی و فرماندهی انتظامی غرب تهران با شناسایی و توقیف یک دستگاه کامیون در «زاهدان»، در بازرسی آن 564کیلو تریاک را کشف و یک قاچاقچی را نیز دستگیر کردند.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/87848/آژير