منصوریان نگران دایی، برانکو تحت تاثیر کی‌روش
 
نیمه دوم لیگ استارت خورد
 

 

شهروند| نیم فصل دوم لیگ برتر امروز با برگزاری  3 دیدار آغاز می‌شود که در حساس‌ترین دیدار این هفته استقلال و نفت با هم دیدار می‌کنند و پرسپولیس به مصاف سایپا می‌رود.
نفت-استقلال؛ تسویه‌حساب
جنجال بازی استقلال و نفت در جام حذفی هنوز ادامه دارد و حتما روی دیدار امروز این دو تیم هم تاثیرگذار خواهد بود. تقابل منصوریان و دایی به اندازه کافی برای یک بازی هیجان‌انگیز خواهد بود؛ چه برسد به اینکه اتفاقات بازی جام حذفی و حذف تراژیک استقلال هم انگیزه آبی‌ها را برای انتقام دو چندان کرده باشد. ضمن اینکه علی دایی هم در کنفرانس قبل از بازی بسیار عصبانی بود و تا جایی که توانست به فدراسیون و تمام مدیران آن تاخت. منصوریان بعد از ناکامی استقلال در نیم‌فصل اول قول داد با تقویت تیم در نیم‌فصل دوم اتفاقات خوبی بیفتد. البته استقلال نتوانست بازیکنان موردنظر خود را جذب کند و هنوز تکلیف خروجی‌هایش هم مشخص نیست. استقلال با فاصله 10 امتیازی تا صدر اگر به دنبال قرار گرفتن در میانه بالایی جدول باشد باید از همین بازی جمع‌آوری امتیازات را آغاز کند. مهم‌ترین چالش استقلال در بازی امروز درون دروازه است که معلوم نیست رحمتی فیکس است یا حسینی. تیم علی دایی با رسیدن به فینال جام حذفی حال و روز خوبی دارد. آنها در نیم‌فصل اول نتایج قابل قبولی گرفته‌اند و به دنبال ادامه این روند هستند.
پرسپولیس- سایپا؛ تحت تاثیر تصمیم کی‌روش
پرسپولیس تا حدودی از جو ملتهب ناشی از دیپورت شدن ملی‌پوشانش و استعفای کی‌روش خارج شده است. جذب سروش رفیعی هم باعث شد آرامش به مجموعه سرخ‌ها برگردد. این تیم در حالی نیم‌فصل دوم را آغاز می‌کند که با قهرمانی به تعطیلات رفت و حالا به دنبال جمع‌آوری امتیازات است تا بعد از 9 سال طلسم قهرمان نشدن را بشکند. پرسپولیس برانکو امروز در ورزشگاه آزادی میزبان سایپاست. سایپای بحران‌زده با حسین فرکی در انتهای جدول جا خوش کرده و در صورت ادامه روند نیم‌فصل اول یکی از مدعیان اصلی سقوط به لیگ دسته اول خواهد بود. البته سایپا با عزت‌الله پورغاز، حامد لک و خلعتبری تقویت شده و شاید از روزهای بد فاصله بگیرد.
استقلال خوزستان-تراکتور؛ جبران مافات
شکست تراکتور مقابل پرسپولیس باعث شد حالا بین دو تیم فاصله‌ای 2 امتیازی بیفتد. تراکتور امروز به خوزستان می‌رود تا مقابل قهرمان فصل گذشته قرار بگیرد. قلعه‌نوعی که حالا سروش رفیعی را هم از دست داده می‌داند برای ماندن در کورس با پرسپولیس کار سختی دارد و باید از همین بازی امتیازات را جمع کند.
برنامه هفته شانزدهم
پنجشنبه23 دی: پیکان- گسترش (ساعت 15)/ استقلال خوزستان- تراکتور(ساعت 15:30)/ نفت- استقلال (ساعت16:35)
جمعه  24 دی: ماشین‌سازی- (ساعت 14)/ پرسپولیس-سایپا(ساعت 16:35)/ پدیده- سپاهان(ساعت 14)/ ذوب‌آهن- سیاه‌جامگان(ساعت 15)

 


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/87839/نیمه-دوم-لیگ-استارت-خورد