آنسوی مرز
 

 

روستوف تکلیف سردار را مشخص کرد
باشگاه روستوف تکلیف مشتریان ستاره ایرانی خود را روشن کرد. سردار آزمون در بازار نقل و انتقالات زمستانی از باشگاه‌هایی مثل لیورپول، دورتموند، آژاکس، آیندهوون، مارسی و ... پیشنهاد داشت اما باشگاه روستوف این اخبار را تأیید نمی‌کرد. درنهایت یکی از مدیران باشگاه روستوف از پیشنهاد وسوسه انگیز یک تیم اروپایی برای خرید سردار خبر داد، اما ظاهرا تصمیم سران باشگاه این بوده که آزمون تا پایان قراردادش در تیم روسی بماند. شنیده می‌شود خود آزمون هم با این تصمیم باشگاه روستوف موافقت کرده است.

جایگاه منتظری محکم شد
باشگاه الاهلی به جای مدافع بحرینی خود یک‌ هافبک آرژانتینی را جایگزین می‌کند. باشگاه الاهلی با کریستیان مایدانا، لژیونر آرژانتینی به توافق رسیده و او جایگزین سید عدنان، مدافع بحرینی می‌شود. با جدایی این مدافع بحرینی که هم‌پستی پژمان منتظری در الاهلی بود جایگاه مدافع ملی‌پوش کشورمان بیش از پیش مستحکم‌تر شد زیرا دیگر رقیبی ندارد.

سرنوشت دژاگه دست فدراسیون قطر
باشگاه العربی به دلیل مشکلات مالی نمی‌تواند بازیکنی را به لیست خود اضافه کند؛ به همین دلیل هنوز تکلیف بازگرداندن اشکان دژاگه مشخص نیست. روزنامه الشرق نوشته باشگاه العربی با فدراسیون قطر وارد مذاکره شده تا بتواند دژاگه را به لیست تیم خود اضافه کند. مسئولان باشگاه این آرزو را دارند تا به توافق برسند و اشکان را دوباره به ترکیب تیم برگردانند و امیدوارند فدراسیون فوتبال قطر این درخواست آنها را قبول کند.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/87835/آنسوی-مرز