خارج از گود‌
 

 

بازگشت مولایی به وزنه‌برداری|  بهادر مولایی که ماه‌ها به دلیل تصادف در بیمارستان بستری بود، از بی‌مهری و کم‌توجهی متولیان وزنه‌برداری نسبت به خودش انتقاد کرد و همواره با جدیت خود را شایسته حضور در المپیک می‌دانست. همین انتقادات کافی بود تا فدراسیون وزنه‌برداری اورا از تمامی فعالیت حرفه‌ای در این رشته محروم کند. گویا با گذشت زمان و پادرمانی برخی از اهالی ورزش،‌ اختلافات بین بهادر مولایی و علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری برطرف شده و او هم اکنون می‌تواند بعد از پشت سر گذاشتن دوران درمان و نقاهت در اردوی تیم‌ملی حضور یابد. مولایی در مصاحبه اخیرش از پایان کدورت‌ها سخن گفته است.
کاروالیو هم به لیگ چین رفت|  ریکاردو کاروالیو، ستاره پیشین رئال‌مادرید و چلسی با باشگاه شانگهای چین به توافق نهایی رسید تا یکی دیگر از خریدهای بزرگ این لیگ شود. هدایت شانگهای را آندره ویاش بواش برعهده دارد و این باشگاه چینی پیش از این هم اوسکار را با 60‌میلیون یورو جذب کرد. در روزهای گذشته ستاره‌های زیادی از فوتبال جهان راه لیگ چین را در پیش گرفته‌اند و به تیم‌های این کشور پیوستند.
مرگ پیشکسوت قدیمی فوتبال|  یکی دیگر از مردان بزرگ فوتبال ما هم به رحمت خدا رفت. حبیب زرین‌نام؛ یکشنبه‌شب چهره در نقاب خاک فرو کشید. حبیب زرین‌نام یکی از بزرگان تیم تاریخ ساز بانک ملی بود. تیمی که در زندگی 30 ساله‌اش در فوتبال ایران، به جز او مرحوم ایرج امیدوار، محمد توانایی، کبریایی، کرم سوری، حاج خلیل، نعمت‌زاده، یار یار، عباس جواهری، ناصر محمد خانی و.... را داشته است. پیش‌تر زرین نام در بخش‌های اجرایی مسابقات فوتبال پیشکسوتان در کنار نصرالله رحیمی و مهدی حاج محمد تلاش می‌کرد و آخرین مسئولیت رسمی او همراهی تیم فوتبال پیشکسوتان تهران، استیل آذین  و... بود.
ذوالفقارنسب، رئیس کانون مربیان|  جلسه دوم هیأت‌مدیره جدید کانون مربیان فوتبال ایران با حضور کلیه اعضای منتخب تشکیل شد. در این نشست ابتدا محمود یاوری و مجید جلالی توضیحاتی در مورد فعالیت‌ها و سیاست‌های کانون مربیان ارایه کرده و سپس اعضای هیأت‌مدیره کانون برای انتخاب رئیس، نواب رئیس و خزانه‌دار تصمیم‌گیری و رأی‌گیری کردند. براساس رأی‌گیری انجام شده، بیژن ذوالفقارنسب به‌عنوان رئیس، حسین فرکی و حمید درخشان به‌عنوان نواب رئیس انتخاب شدند.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/87775/خارج-از-گود‌