پاپاراتزی
 

 

راز جهانبخش فاش شد
علیرضا جهانبخش حدود 6 هفته قبل، پس از زدن گل به هراکلس شادی نکرد تا مشخص شود از موضوعی ناراحت است. بعد از آن بازی، وان دن بروم، سرمربی آلکمار گفت:   «علیرضا یک مدت است که به دلیل مشکلی خصوصی فکر و ذهنش اذیت می‌شود». مدتی بعد هم عکسی از او در کنار پروفسور مجید سمیعی جراح مغز معروف ایرانی منتشر شد که بر ابهامات این داستان اضافه کرد. جهانبخش اما به تازگی در گفت و گو با رسانه‌های هلندی از رازی مهم در زندگی خصوصی‌اش پرده برداشت. او گفت:   «متأسفانه چندی پیش باخبر شدم مادرم دچار تومور مغزی شده و همین موضوع فکر و ذهنم را به هم ریخت. پس از آن به جراح چیره دست ایرانی پروفسور مجید سمیعی مراجعه کردم. حالا مادرم پس از پشت سر گذاشتن عمل جراحی بهبود یافته است.»

واکنش برانکو به‌کم‌کاری بازیکنان
سرمربی تیم پرسپولیس به واسطه تارشدن رابطه‌اش با کارلوس کی‌روش، همتایش در تیم‌ملی حسابی در کانون اخبار قرار گرفته است. پس از اتفاقاتی که درباره ملی‌پوشان رخ داد و کی‌روش آنها را از دوبی به ایران برگرداند، شائبه کم‌کاری بازیکنان ملی‌پوش برای پرسپولیس به خاطر لجبازی با برانکو مطرح شد. شکست سنگین در بازی دوستانه با پاراگ نیز بر ابهامات افزود تا این‌که برانکو روز گذشته به این مسائل واکنش نشان داد. سرمربی پرسپولیس گفت:   «من کاملا به آنها اعتماد دارم و به صداقتشان نسبت به خانواده خود، باشگاه و هواداران شک ندارم. به این مسائل فکر نمی‌کنم.»این درحالی است که پس از جلسه برانکو و طاهری با مهدی تاج قرار شد سرمربی پرسپولیس دیگر درباره تیم‌ملی اظهارنظر نکند.

نه ملی‌پوش هندبال به تغییر تابعیت
محسن باباصفری، ملی‌پوش هندبال ایران که در لیگ ترکیه بازی می‌کند، پیشنهادی از این کشور برای تغییر تابعیت و بازی برای تیم‌ملی ترکیه دریافت کرده است. او با بیان این‌که چنین پیشنهادی را قبول نکرده، گفت:   «مربی تیم‌ملی ترکیه اکنون دو هفته‌ای است که به تیم گزتپه آمده و سرمربیگری تیم ما را پذیرفته است. او در هفته اول به من پیشنهاد داد که به تیم‌ملی ترکیه بپیوندم و تغییر تابعیت بدهم اما این پیشنهاد را رد کردم. در این رابطه با هیچ‌کسی مذاکره نکردم و تنها گفتم نه. می‌خواهم در ایران و برای تیم‌ملی ایران بجنگم و برای بالا بردن پرچم ایران تمام تلاشم را خواهم کرد.» پیش از این برخی ملی‌پوشان دیگر هندبال ایران نیز چنین پیشنهادهایی را رد کرده بودند.

تهدید استقلالی‌ها توسط باشگاه نفت‌
اتفاقات دیدار نفت و استقلال در نیمه‌نهایی جام حذفی سبب شده تا در آستانه بازی دو تیم در لیگ برتر حاشیه‌های ایجاد شود. با توجه به فحاشی استقلالی‌ها به علی دایی و برخی دیگر از اعضای نفت، مسئولان این باشگاه تصمیم عجیبی گرفتند که احتمالا ممکن نخواهد بود. حسین شهریاری، مدیرعامل باشگاه نفت دراین‌باره گفت:   «چاره‌ای نداریم جز این‌که درهای ورزشگاه تختی را به روی استقلالی‌ها ببندیم.  وقتی ما میزبان هستیم اما هواداران حریف به ورزشگاه می‌آیند و علیه سرمربی تیم ما فحاشی می‌کنند، چرا باید اجازه چنین کاری را بدهیم» نصرالله عبداللهی، سرپرست تیم نفت در واکنش به این اظهارات عنوان کرد:   «ما تابع سازمان لیگ هستیم  و فرد دیگری نمی‌تواند به ما برنامه بدهد. هیچ‌کس نمی‌تواند برای ما تعیین تکلیف کند.»


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/87773/پاپاراتزی