انتقاد تند حسین کلانی از نیمکت‌نشینی رامین رضاییان در گفت‌وگو با «شهروند»
 
با این شرایط فوتبال رامین نابود می‌شود
 

 

شهروند| برانکو ایوانکوویچ با گذشت 8 هفته از رقابت‌های لیگ برتر سر حرفش مانده و با وجود درخشش رامین رضاییان در تیم‌ملی در ترکیب تیمش جایی برای این بازیکن ندارد. برانکو معتقد است عملکرد خوب خط دفاعی عامل بازی نکردن رامین است اما خیلی‌ها اعتقاد دارند او باید هرطور شده به ترکیب برگردد.
آینده رامین را نابود می‌کنند
برای بررسی موضوع ویژه رامین رضاییان، با حسین کلانی، پیشکسوت قدیمی پرسپولیس هم‌کلام شدیم. کلانی دراین‌باره به «شهروند» می‌گوید: «رامین رضاییان از لحاظ فنی فوتبالیست قابلی است که فکر نمی‌کنم کسی دراین‌باره شکی داشته باشد. احساسم بر این است که با تصمیم‌های این‌چنینی با آینده این بازیکن بازی می‌شود. شاید برانکو نمی‌داند تا چه حد به فوتبالش ضربه می‌خورد. رضاییان نه فقط برای تیم‌ملی بلکه برای باشگاه پرسپولیس هم می‌تواند تاثیرگذار باشد و بازی‌های زیبایی را ارایه دهد. اغلب انسان‌ها اشتباه می‌کنند و قطعا کسی در این کره خاکی نیست که مرتکب اشتباه نشده باشد. رامین رضاییان هم اشتباهی را مرتکب شده اما نکته مهم این است که بزرگان پرسپولیس اکنون به او کمک کنند تا باز هم لباس پرسپولیس را  بپوشد.»
کسی صاحب پرسپولیس نیست
او در ادامه به فعالیت‌هایی که از زمان تأسیس باشگاه پرسپولیس انجام داده اشاره و عنوان می‌کند: «به خوبی به یاد دارم من به همراه چند تن از دوستان دیگر از موسسان باشگاه پرسپولیس بودیم و خاطرات زیادی را همراه این تیم داریم اما هیچگاه این تصور را با خود نداشتیم که ما مالک باشگاه هستیم. تا جایی هم که توانستیم هیچ جوانی را ناامید نکردیم؛ برایم جالب است که برانکو چگونه می‌تواند آرزوهای یک جوان را نادیده بگیرد و از او در ترکیب پرسپولیس استفاده نکند. قطعا اگر او به این روند ادامه دهد، در آینده با مشکلات زیادی روبه‌رو خواهدشد.»
هواداران، برانکو را نمی‌بخشند
در بازی پرسپولیس مقابل نفت تهران صبر هواداران هم لبریز شد و به تشویق رضاییان پرداختند. کلانی دراین‌باره می‌گوید: «همه می‌دانند که پرسپولیس هواداران زیادی دارد و این هواداران تمام موضوعات را زیر نظر می‌گیرند. همان‌گونه که دیدیم در بازی با نفت هم عکس‌العمل‌هایی را ارایه دادند و نسبت به عدم حضور رامین رضاییان معترض بودند. قطعا برانکو سیاست غلطی را در پیش گرفته، او بیش از هر زمان دیگری به هواداران پرسپولیس نیاز دارد. تنبیه رامین رضاییان قطعا کار درستی نیست و در آینده نه چندان دور به پرسپولیس آسیب می‌زند. برانکو نظرات خاص خودش را دارد، من هم به شخصیتش احترام می‌گذارم و اعتقاد دارم که فقط او می‌تواند درباره مسائل فنی پرسپولیس نظر بدهد اما گاهی ملاحظه و بخشش هم می‌تواند تاثیرگذار باشد.رضاییان در شرایط ناخوشایندی قرار گرفته که باید پیشکسوتان پرسپولیس یا هر شخص دیگری به او کمک کنند. از طرفی رضاییان که می‌دانست شرایط این‌طور است، نباید با پرسپولیس قرارداد 3 ساله امضا می‌کرد. برانکو نیز نباید زیر بار این موضوع می‌رفت.»


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/77986/با-این-شرایط-فوتبال-رامین-نابود-می‌شود