عدد خبر
 

 

2800رأس دام به کویت صادرات می‌شود

مجتبی مزروعی رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی در بازدید از یک واحد تولیدی دام در شهرستان کاشمر اظهار کرد: به دستور وزیر، صادرات دام مجاز شد و شب گذشته ۲۸۰۰ رأس دام استان به کویت صادر شد. وی همچنین از خرید مرغ به قیمت کیلویی ۷ هزار تومان توسط شرکت پشتیبانی خرید دام و طیور خبر داد.

14‌میلیون تن پیش‌بینی ظرفیت ترانزیت کالای ایران

آخوندی وزیر راه و شهرسازی ایران با اشاره به برنامه های توسعه ای وزارت راه و شهرسازی در حوزه حمل و نقل اعلام کرد: ایران قصد دارد ظرف 5‌سال آینده، میزان ترانزیت کالا را 25‌درصد دیگر افزایش دهد و تا‌ سال 2015 میلادی و با بهره‌گیری از مسیرهای ترانزیتی، میزان حمل و انتقال کالا را به 14‌میلیون تن در‌ سال برساند.

۱۵روزتا پایان بررسی لایحه رفع موانع تولید

علی‌محمد احمدی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از برگزاری جلسات مشترک کمیسیون مشترک بررسی لایحه حمایت از تولید ملی و رفع موانع تولید در شهر مشهد از شنبه خبر داد و گفت: براساس تقاضای رئیس مجلس قرار است کار بررسی لوایح دوقلو تا ۱۵ روز دیگر تمام شود.

4/۲‌درصد کاهش تورم تولیدکننده در تیر ماه

شاخص بهای تولید‌کننده در ایران در تیرماه 1393 به عدد 8/202 رسید و نسبت به ماه قبل معادل 5/1‌درصد بالا رفت که بیشتر از 3‌/0درصد افزایش در خردادماه بود. شاخص مزبور نسبت به ماه مشابه‌ سال گذشته برابر 6/16‌درصد افزایش داشته است. در این ماه تورم نقطه‌به‌نقطه 8/1‌درصد و تورم میانگین 4/2‌درصد کاهش داشته است.

 


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/5281/عدد-خبر