پرسه در بازار
 

 

آب و برق تا پایان‌ سال گران نمی‌شود
قائم‌مقام وزیر نیرو از ثبات قیمت آب و برق تا پایان‌ سال‌جاری خبر داد و گفت: وزارت نیرو برنامه‌ای برای افزایش قیمت‌ها ندارد. ستار محمودی همچنین تأکید کرد: وزارت نیرو در حال پرداخت مبالغ زیادی به پیمانکاران بدهکار است و فاصله‌ بین قیمت تمام شده و نرخ فروش آب‌وبرق کم نیست با این وجود با توجه به توان اقتصادی مردم افزایش قیمت باید با شیب ملايم باشد.

اعلام نرخ مصوب پارکینگ‌های عمومی
تعرفه‌ مصوب پارکینگ‌ در تهران از 2800 تا 4500 تومان در یک شبانه‌روز تعیین شده که این تعرفه‌ها برای ماشین‌های سواری، ون‌ها، اتوبوس‌ها یا کامیون‌ها متفاوت است. علیرضا راسی، رئیس اتحادیه اتوسرویس، تعمیرگاه، کارواش و پارکینگ تهران گفت: نرخ تعرفه پارکینگ در تهران همچنین به مکان قرار‌گیری پارکینگ در محدوده زوج و فرد یا طرح ترافیک و همچنین مسقف یا غیرمسقف بودن آن‌ نیز بستگی دارد.

فروش اینترنتی قانونمند می‌شود
قانون فروش مجازی با هدف حمایت از حقوق مصرف‌کننده و ساماندهی فروش کالا در فضای مجازی در دست تدوین قرار گرفت. محمدمهدی میرمهدی، رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران با اعلام این خبر گفت: فروش‌های اینترنتی اکثرا به صورت قاچاق در کشور تأمین می‌شوند و خدمات پس از فروش از سوی سایت‌ها ارایه نمی‌شود، بنابراین وزارت صنعت قانون فروش مجازی را در دست تدوین قرار داده که تا پایان شهریورماه این قانون به صورت رسمی ابلاغ می‌شود.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/5225/پرسه-در-بازار