اخبار كوتاه
 

 


«شكرستان ۱۰» از مجموعه انیمیشن‌های شكرستان را كه توسط مركز مطالعات و تولیدات انیمیشن حوزه هنری تهیه شده است از روز شنبه ۲ خردادماه در شبكه نمایش خانگی
عرضه می‌شود.

خاطرات باربارا استرایسند بازیگر و خواننده، در ‌سال ۲۰۱۷ در قالب یک کتاب منتشر می‌شود.

رئیس ویتراسپون نامزد اسکار نقش مکمل، به فیلم زنده بعدی دیسنی پیوست. در این فیلم زنده که با عنوان «تینک» و بر مبنای شخصیت تینکربل انیمیشن «پیتر پن» ساخته می‌شود، رئیس ویتراسپون نامزد اسکار در نقش تینکربل نقش‌آفرینی  می‌کند.

سیروس حسن‌پور کارگردان سینما بیان کرد پروژه تولید «درناهای کاغذی» دوباره به
جریان می‌افتد.

تیت تیلور که فیلم «خدمتکار» را با اقتباس از کتاب پرفروشی به همین نام برای دریم وورکز کارگردانی کرده بود، اکنون رمان پرفروش «دختری در قطار» نوشته پائولا‌ هاوکینس را می‌سازد.

فیلم «امروز» به کارگردانی سیدرضا میرکریمی موفق به کسب جایزه سپاس سیگنیس از جشنواره بین‌المللی فیلم واشنگتن دی‌سی آمریکا شد.


نوازنده برجسته تار که در حالت کما قرار داشت، در بخش‌ آی‌سی‌یو بیمارستان عرفان بستری است. فرهنگ شریف که چندی پیش عمل جراحی چشم و لگن را پشت سر گذاشته بود، سه روز قبل به کما رفت و حالا در بخش‌ آی‌سی‌یو بستری است.

خانه‌ای که اف. اسکات فیتزجرالد در آن شاهکار عمرش «گتسبی بزرگ» را به نگارش درآورد، به قیمت پایه سه‌میلیون و 800‌هزار دلار چوب حراج می‌خورد.

مجموعه داستان «امروز شنبه» نوشته یوسف انصاری و رمان «دومینانت یا مامان اون زنه رو که داره می‌دوئه می‌بینی؟» نوشته فرید قدمی توسط نشر افراز به چاپ دوم رسیدند.

فیلم «نهنگ عنبر» - جدیدترین کار سامان مقدم - بعد از دو روز اکران در تهران 75‌میلیون تومان فروش داشت.


پیمان معادی که علاوه بر سینمای ایران در عرصه سینمای جهان هم فعالیت می‌کند، عکسی از خود با مورگان فریمن بازیگر سرشناس‌ هالیوود را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

«مایک نیوول» که ساخت آثاری چون «لبخند مونالیزا» و «عشق سال‌های وبا» را در کارنامه‌اش دارد، به‌عنوان کارگردان جدیدترین فیلم «رابرت دنیرو» برگزیده شد.


مراسم تشییع پیکر مصطفی عبداللهی کارگردان و بازیگر با سابقه تئاتر و رادیو ساعت 9 صبح دیروز از مقابل تالار وحدت برگزار ‌شد.

پیکر ثریا شیرزادی هنرمند توانای عرصه تلویزیون، رادیو و تئاتر روز جمعه با حضور هنرمندان، مسئولان و اقشار مختلف مردم استان کرمانشاه تشییع و خاکسپاری شد.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/32209/اخبار-كوتاه