دکتر ابراهيمي در همايش سراسري بازاريابي و تبليغات بانک انصار:
 
بومي سازي مباحث علمي بازاريابي، تبليغات و روابط عمومي، نياز مبرم کشور است
 

 

دکتر ابراهيمي مديرعامل بانک انصار باحضور در نخستين همايش سراسري بازاريابي و تبليغات اين بانک که طي سه روز از 30دي تا 2 بهمن ماه در سالن همايش مجتمع لواسانات برگزارشد و در آن مديرکل بازاريابي و تبليغات و جانشين وي، مديران ارشد، مشاورين، اساتيد و مسئولان بازاريابي استان‌ها شرکت داشتند، بومي سازي مباحث علمي بازاريابي، تبليغات و روابط عمومي را يک نياز مبرم کشور دانست تا به وسيله آن بهره‌وري، اثربخشي، رضايت‌آفريني و ظرفيت‌هاي رقابتي سازمان‌ها و شرکت هاي اقتصادي – تجاري افزايش يابد. دکترابراهيمي در آغاز از اداره کل بازاريابي و تبليغات بانک انصار به خاطر نقش برجسته‌اش در پيشبرد سياست هاي تحولي و نيل به اهداف بانک، ابراز رضايت کرد و با تأکيد بر ضرورت بومي سازي دستاوردهاي نظري کشورهاي پيشرفته در صنعت بازاريابي، تبليغات و روابط عمومي گفت: بومي‌سازي به معناي استفاده اثربخش از دستاوردهاي نظري در حوزه‌هاي يادشده است تا به واسطه اين دستمايه‌هاي علمي، اثربخشي فعاليت‌ها تضمين، بهره وري افزايش، رضايت مشتريان تأمين و ضمن توسعه ظرفيت هاي رقابتي، دانش نظري اين حوزه در خدمت پيشرفت عملي سازمان‌ها و موسسات و شرکت ها قرارگيرد.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/21855/بومي-سازي-مباحث-علمي-بازاريابي،-تبليغات-و-روابط-عمومي،- نياز-مبرم-کشور-است