رد پا
 

 

 157کیلوگرم حشیش در پوشش کود حیوانی
157 کیلو و 600 گرم حشیش که زیر بار کود حیوانی جاسازی شده بود، از یک خودرو پراید کشف شد. مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر  حاجی‌آباد با انجام کار گسترده اطلاعاتی از جابه‌جایی محموله سنگین مواد افیونی توسط یک باند بزرگ از سوداگران مرگ مطلع شدند و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستورکار خود قرار دادند. با تشکیل چند اکیپ عملیاتی، مأموران با اعزام به مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان، محورهای مواصلاتی را به‌طور نامحسوس تحت پوشش قرار دادند که به یک پراید مشکوک شدند و طی تعقیب و گریز کوتاه، این خودرو را متوقف کردند.
مأموران در بازرسی از این خودرو مقدار 157 کیلو و 600 گرم مواد مخدر از نوع حشیش که به طرز ماهرانه‌ای زیر بار کودهای حیوانی جاسازی شده بود، کشف کردند. سرپرست فرماندهی انتظامي شهرستان حاجی‌آباد با اشاره به دستگیری یک متهم در این زمینه و معرفی وی به دادسرا، گفت:   با توجه به حضور پليس در جاي جاي نقاط شهرستان و افزايش ضريب هوشياري و تجارب پليس در شناسايي و کشف جرايم، از اين پس مجرمان و سوداگران مرگ در امان نخواهند بود چرا که چشمان تيزبين پليس در هرلحظه ناظر بر اعمال آنان است.

فروش چکی تریاک در پایتخت
2زوج جوان که با همکاری یکدیگر اقدام به بسته‌بندی و توزیع تریاک در سطح پایتخت می‌کردند، دستگیر شدند. چندی پیش ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از انتقال تریاک از شهریار به پایتخت مطلع شدند و اقدامات اطلاعاتی را برای شناسایی عامل و عاملان این موضوع آغاز کردند. تحقیقات پلیس پس از چند روز به نتیجه رسید و ماموران تخصصی موفق شدند، مخفیگاه متهمان را در یکی از شهرک‌های شهریار شناسایی کنند.
به دنبال این موضوع گروهی از عوامل انتظامی پایگاه هشتم پلیس مبارزه با موادمخدر شامگاه یکشنبه با هماهنگی مقام قضایی راهی شهریار شدند.  ماموران با حضور در شهرک موردنظر با همکاری عوامل انتظامی شهریار منزل متهمان را تحت‌نظر قرار داده و محاصره کردند، سپس در یک اقدام ضربتی وارد خانه شده و 2مرد و 2زن که با یکدیگر نسبت زن و شوهری داشتند، دستگیر کردند. ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان 32کیلو و 600گرم تریاک، 220 گرم شیره تریاک، 80 گرم سوخته تریاک، دو عدد ترازو و 16‌میلیون و 700‌هزار تومان وجه نقد و 3فقره چک به مبلغ 4‌میلیون تومان کشف و ضبط کردند.
متهمان در بازجویی‌های اولیه به انتقال تریاک به پایتخت و توزیع مواد اعتراف کردند‌ و گفتند:  برای فروش بیشتر حتی از مشتریان چک‌های مدت‌دار دریافت می‌کردند. متهمان ضمن تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی در اختیار پلیس مبارزه با موادمخدر شهریار قرار گرفتند.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/21438/رد-پا