عدد خبر
 

 

15/8 درصد  میزان تورم در دی ماه

مرکز آمار تورم دوازده ماهه منتهی به آذرماه‌سال 1393 را 15.8‌درصد اعلام کرد. براساس اعلام این مرکز، شاخص کل در دی‌ماه‌سال 1393 عدد 204.1‌درصد را نشان می‌دهد که نسبت به ماه قبل 0.8‌درصد افزایش نشان داده است.افزایش شاخص کل نسبت به مدت مشابه‌سال قبل تورم نقطه به نقطه 14.4‌درصد که نسبت به همین اطلاع در ماه قبل 14.9‌درصد کاهش یافته است.

3 هزار میلیارد تومان درآمد از فروش سربازی

محمدمهدی مفتح سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور‌سال 94 از پیش‌بینی درآمد سه‌هزار‌میلیارد تومانی دولت از محل اخذ جریمه مشمولین غایب سربازی در‌سال 94 خبر داد.او افزود:  به موجب مصوبه امروز کمیسیون تلفیق از مشمولان غایب هشت‌سال به بالای سربازی جریمه اخذ می‌شود که رقم ریالی آن 30‌هزار‌میلیارد ریال پیش‌بینی می‌شود.

11 گلوگاه  فساد در نفت شناسایی شد

سیدعماد حسینی معاون وزیر نفت در امور مهندسی با اعلام این‌که هزینه توسعه طرح‌های صنعت نفت بیش از چهار برابر افزایش یافته است، از خروج ۷۰ تا ۸۰‌درصد پیمانکاران از وضع ممنوع المعامله در صنعت نفت خبر داد.وی با اشاره به این‌که در گذشته حدود 600 شرکت از پیمانکاران توسط شرکت‌های تابعه وزارت نفت به‌طور سلیقه‌ای ممنوع‌المعامله شدند گفت:  تا کنون 11 گلوگاه فساد در صنعت نفت شناسایی شده است.

 


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/21423/عدد-خبر