حمید انصاری در واکنش به تخریب تابلوی خیابان نوفل لوشاتو:
 
این نام یادآور بخش مهمی از خاطرات انقلاب و امام راحل است
 

 

قائم مقام موسسه نشر و تنظیم آثار امام خمینی(س) در واکنش به زیر افتادن تابلوی نوفل لوشاتو در یکی از تجمعات اخیر گفت:  این کار، کار پسندیده‌ای نبود؛ چرا که اسم نوفل لوشاتو یادآور بخش مهمی از خاطرات انقلاب و امام راحل است.
به گزارش ایسنا، حمید انصاری در حاشیه نشست خبری که به مناسبت همایش بزرگداشت بانوی انقلاب همسر امام خمینی (س) برگزار شد، گفت:  اسم نوفل لوشاتو یادآور بخش مهمی از خاطرات انقلاب و امام راحل است و این اقدام مایه تاسف بود.
وی افزود:  البته تعمدی در کار نبوده است و جوانان ما احساسات پاکی دارند و از این عصبانی هستند که در یک برخورد قاطع و متضاد غربی‌ها جریان اسلام‌هراسی را ترویج می‌کنند با سوءاستفاده از فضایی که دستاویز سرویس‌های جاسوسی غرب است.  انصاری افزود:  وقتی جوانان ما می‌بینند یک جریان ضدبشری و ضددینی چنین اقداماتی را انجام می‌دهند عصبانی می‌شوند و فکر می‌کنند هرچیزی مظهر نام آنها باشد محکوم است که البته این پسندیده   نیست.
انصاری گفت: ‌ باید نهایت دقت را نسبت به رفتارها داشت چرا که امروز هر رفتاری در منظر دوربین‌ها و خبرها قرار می‌گیرد و از آن برعلیه ما سوءاستفاده می‌کنند.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/21409/ این-نام-یادآور-بخش-مهمی-از-خاطرات-انقلاب-و-امام-راحل-است-