دادستان کل کشور:
 
هیچ حاشیه امنی برای مفسدان اقتصادی وجود ندارد
 

 

دادستان کل کشور گفت: اگر فعال اقتصادی یا افرادی خلاف کنند و مرتکب هرگونه تخلفی شوند حتماً رسیدگی خواهد شد اما در کنار این موضوع باید دولت ساز و کاری فراهم کند که بستر روابط ناسالم اقتصادی از میان برود. به گزارش ایلنا، رئیسی در حاشیه صبحانه کاری در اتاق بازرگانی ایران با حضور در جمع خبرنگاران، گفت:  با توجه به پیش‌بینی قانون، تمام پرونده‌های فساد اقتصادی پس از صدور حکم قطعی در مرحله تجدیدنظر یا دیوان‌عالی کشور به اطلاع عموم مردم خواهد رسید. قوه قضائیه سایتی دارد که تمامی احکام قطعی‌شده را  منتشر می‌کند.
دادستان کل کشور گفت:  ما در این زمینه به هیچ‌وجه برای فرد یا افرادی حاشیه امن نمی‌شناسیم، همه افراد باید نسبت به اجرای قانون مقید باشند، تخلف از قانون از سوی همه ناپسند است اما از سوی کسی که دست‌اندرکار قانون، بسیار ناپسندتر است و وجهه بدی دارد. مضاف بر این‌که تاثیرات منفی بیشتری  دارد.
دادستان کل کشور تصریح کرد: اگر فعال اقتصادی یا افرادی خلاف کنند و مرتکب هرگونه تخلفی شوند حتماً رسیدگی خواهد شد اما در کنار این موضوع باید دولت ساز و کاری فراهم کند که بستر روابط ناسالم اقتصادی از میان برود.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/21408/ هیچ-حاشیه-امنی-برای-مفسدان-اقتصادی-وجود-ندارد