نسخه کامل 18 فیلم به دفتر جشنواره فیلم فجر ارایه شد
 

 

شهروند| در حالی‌ که شمارش معکوس برای آغازِ سی‌وسومین جشنواره فیلمِ فجر آغاز شده است، تاکنون 18 فیلم که در بخش‌های مختلف به رقابت می‌پردازند به دفتر جشنواره ارایه شده است.
این در حالی است که این روزها، استودیوهای مختلف در تهران، روزهایِ شلوغی را طی می‌کنند تا آثار بخش‌های مختلف جشنواره فیلم‌فجر را آماده کنند.
از میان فیلم‌هایی که در بخش‌های مختلف جشنواره به رقابت می‌پردازند تاکنون 18 فیلم تمام مراحل آماده‌سازی را سپری کرده و نسخه DCP آن تحویل دفتر جشنواره شده که از جمله آنان می‌توان به ارغوان (کیوان علیمحمدی/ امید بنکدار)، اعترافات ذهن خطرناک من (هومن سیدی)، تا آمدن احمد (صادق صادق‌دقیقی)، خانه دختر (شهرام شاه‌حسینی)، ‌خداحافظی طولانی (فرزاد موتمن)، ‌شرفناز (حسن نجفی)، ‌شکاف (کیارش اسدی‌زاده)، کوچه بی‌نام (هاتف علیمردانی)، قول (محمدعلی طالبی) اشاره کرد. همچنین در بخش نگاه نو، فیلم‌های آزادی مشروط (حسین مهکام)، بدون مرز (امیرحسین عسگری)، جامه‌دران (حمیدرضا قطبی)، چاقی (راما قویدل)، چهارشنبه 19 اردیبهشت (وحید جلیلوند)، ‌در دنیای تو ساعت چند است؟ (صفی یزدانیان) و دو (سهیلا گلستانی) به دفتر جشنواره تحویل داده شده است.
همچنین پدر آن دیگری (یدالله صمدی) و جزیره رنگین (خسرو سینایی) هم که قرار است در بخشِ خارج از مسابقه به نمایش درآید، به دفترِ جشنواره ارسال شده است.
دست‌اندرکاران باقی فیلم‌های جشنواره هم در تلاش هستند تا به‌زودی نسخه کامل شده فیلم‌شان را به دفتر جشنواره تحویل دهند.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/20951/نسخه-کامل-18-فیلم-به-دفتر-جشنواره-فیلم-فجر-ارایه-شد