مستر بین در نقش هیتلر
 

 

روآن آتکینسون بازیگر نقش مستر بین، در فصل ششم سریال «پیکی بلایندرز» نقش آدلف هیتلر را بازی می‌کند
با توجه به آن که پخش فصل ششم سریال پیکی بلایندرز (Peaky Blinders) به دلیل شیوع کرونا تا سال ۲۰۲۱ یا ۲۰۲۲ به تعویق افتاده است، طرفداران این سریال مشتاقند درباره پیرنگ و تیم بازیگران این فصل بیشتر بدانند.
به گزارش شهروند آنلاین شایعاتی در محافل طرفداران به راه افتاده مبنی بر آن که آدلف هیتلر رهبر آلمان نازی در این فصل وارد سریال پیکی بلایندرز (Peaky Blinders) خواهد شد و قرار است مستر بین در نقش هیتلر به ایفای نقش بپردازد.
روآن آتکینسون هنرپیشه ۶۵ ساله انگلیسی که با بازی در نقش مستر بین شهرتی جهانی پیدا کرد، قرار است نقش اورا ایفا کند.
روآن آتکینسون بازیگر، کمدین و نویسنده انگلیسی است که با بازی در کمدی‌هایی چون مستر بین (Mr. Bean) و بلک ادر (blackadder) به شهرت رسید.
نقش‌آفرینی در برنامه کمدی اخبار ساعت نه (۱۹۸۲-۱۹۷۲)، فیلم جانی اینگلیش (۲۰۰۳)، چهار عروسی و یک تشییع جنازه (۱۹۹۴) و هرگز نگو هرگز (۱۹۸۳) از دیگر آثار برجسته کارنامه هنری اوست.او در جدیدترین کار خود، در قسمت سوم مجموعه سینمایی جانی انگلیش با عنوان جانی اینگلیش دوباره حمله می‌کند محصول سال ۲۰۱۸ بازی کرد اما حالا شایعاتی درباره احتمال حضور وی در دنیای تامی شلبی در محافل طرفداران سریال پیکی بلایندرز به گوش می‌رسد و می‌گویند قرار است در نقش رهبر نازی‌ها بازی کند.داستان این سریال در سال ۱۹۱۹ و بعد از جنگ جهانی اول، پیکی بلایندرز یک گروه خانوادگی مستقر در بیرمنگام انگلستان است.
داستان درباره گروه (romano(gipsy پیکی بلایندرز و بلندپروازی‌ها و رئیسشان، تامی شلبی (با بازی کیلین مورفی) متمرکز است.
کارآگاه ویژه چستر کمپل (با بازی سم نیل) به دستور نیروی شهربانی سلطنتی از بلفست به بیرمنگام فرستاده می‌شود تا شهر را از وجود ارتش جمهوری‌خواه ایرلند، کمونیست‌ها، گروه‌های خرابکار و جنایتکاران پاک کند.در این مسیر وجود پیکی بلایندرز نظرش را جلب می‌کند. وینستون چرچیل (با بازی اندی نایمن در فصل۱ و ریچارد مک کیب در فصل۲)، کمپل را مأمور رسیدگی به اغتشاشات بیرمنگام و بازیابی مهمات جنگی می‌کند که قرار بود به لیبی منتقل شود.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/191656/مستر-بین-در-نقش-هیتلر